Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Fetele sunt mai bune ca băieţii


Hai să vedem o listă pentru fete. Facem o compilaţie din cele primite şi mai am şi eu câte o idee, două.

  1. Baietii se rusineaza, doar ca au un mod diferit de o arata sau o ascund, dar toti sunt rusinosi la un moment dat.
  2. Şi fara fete, baietii nu ar avea cu cine sa aibe bebelusi.
  3. Într-adevar baietii nu-si irosesc viata prin magazine, si-o irosesc alergand dupa fete si vrand sa arate cat sunt de tari.
  4. Şi ceea mai importanta, nu prea mai exista asa de multi baietii care sa respecte fetele, sunt extrem de putini cei care considera fetele ca pe un egal si nu cineva aflat in subordinea lor.
  5. Fetele nu sunt disperate dupa masini!
  6. Fetele nu alearga 90 de minute dupa o minge pentru a o baga in poarta.
  7. Fetele nu trebuie sa se barbiereasca la fiecare doua zile (sau mai rau, in fiecare zi).
  8. Fetele nu sunt asa mămoase ca si baietii!
  9. Fetele au mai multa rabdare ca si baietii!
  10. Fetele nu sunt “disperate” dupa jocuri pe calculator.
  11. Fetele sunt de 1000x mai finute decat baietii.
  12. Fetele(cu prieten sau maritate) cand merg la cumparaturi se gandesc si la barbatul de langa ele, nu cumpara numai pt ele, ci pentru amandoi!
  13. Fetele isi cumpara telefon nu pentru cum arata ci pentru a vorbi la el!
  14. Fetele nu vin tarziu acasa.
  15. Fetele sunt mai atente la expresiile verbale.
  16. Fetele pot purta orice culoare la imbracaminte, nu numai albastru, verde, gri, maro etc asa cum poarta baietii.
  17. Fetele sunt mai curate ca si baietii.
  18. Fetele pot face mai multe lucruri odata.
  19. Fetele se maturizeaza mai repede.
  20. Fetele sunt mai silitoare ca si baietii.
  21. Fetele au parte de cea mai mare binecuvantare: dau nastere unei noi fiinte!
  22. Fetele au scrisul mai frumos.
  23. Fetele cântă mai bine.
  24. Fetele nu se scobesc în nas.
  25. Fetele învaţă mai repede.
  26. Fetele nu mănâncă aşa de mult.
  27. Fetele pun mâna la gură când strănută.

Lista fetelor este mai lungă decât a băeţilor. Şi asta nu e o mirare.

Se spune că bărbatul este specializat în a pierde lucrurile. În schimb, femeia este specializată în a le găsi. Ele au simţurile mai dezvoltate. ( Băieţi, calmaţi-vă…şi recunoaşteţi că aşa este ). Ba mai mult, observăm că în Biblie când Dumnezeu strigă un bărbat îl strigă de două ori. De ce? Aude mai greu 🙂 dar când o strigă pe Maria, femeia aude imediat: Rabuni!

Unde am fi noi bărbaţii dacă n-ar fi femeile?

Cel care a pus întrebarea a dat şi răspunsul: Am fi încă în grădina Edenului, pentru că nici până azi n-am fi găsit pomul cunoştinţei binelui şi răului. Am fi trecut pe lângă el şi nu l-am fi văzut. Femeia însă l-a văzut imediat…:)

vom continua…

Single Post Navigation

15 thoughts on “Fetele sunt mai bune ca băieţii

  1. Andrey A on said:

    Imi place partea de final:))
    cum noi nu observam detaliile am fi trevut pe langa pom…

  2. buna treaba.. >:D<

  3. Andrey A on said:

    Am observat ca la post-ul cu „Baietii mai buni ca fetele” ati primit de 14 ori mai multe commenturi decat la post-ul „Fetele mai bune ca baietii” 🙂

  4. Alecsandra on said:

    andrey a,,,asta nu a fost un concurs intre care articol castiga mai multe commenturi,,, domnul sa te binecuvanteze

  5. Andrey A on said:

    Eu numa am spus ca am observat…Nu cred ca era un concurs…:) Domnul sa te binecuvinteze si pe tine:)

  6. Pingback: Băieţii nu sunt suficient de buni fără fete « lumea adam(a)ică

  7. Fetele isi cumpara telefon nu pentru cum arata ci pentru a vorbi la el!

    Nu cred asta…

  8. V-am spus eu că fetele (femeile) sunt atente la detalii!
    Ma tem insa ca Eva a fost „prea” atenta… hihi

  9. Apropo de Gradina Eden, de Adam si de Eva:

    Facerea

  10. Ambasadorule, daca ar veni pestisorul fermecat si ti-ar spune ca te-ar putea transforma intr-o femeie (din toate punctele de vedere), ai accepta? De ce?

  11. ambasadorul on said:

    Cllod,

    nu cred în peştişori fermecaţi….
    cred însă în Înţelepciunea divină care ne-a creat exact aşa cum suntem.

  12. bun asa, ma mira faptul, dar ii buna compunerea;)

  13. pisymissy on said:

    baietzi si barbatzi sunt de obicei doar de umplutura.doar incurca fetele

  14. Pai,eu cred ca esti un feminist,este adevarat aproape tot din ce ai zis acolo,evident cum toti oamenii sunt diferiti intalnim si exceptii,dar nu asta conteaza,fiecare sex are avantajele si dezavantajele lui,in anumite domenii baietii sunt mai buni ca fetele,si chiar daca poate avantajele sexului feminin il depasesc cu putin pe cel masculin,niciodata nu as vrea sa devin femeie.

  15. Dumitrache Gabriel on said:

    Nu sunt fata dar nu este adevarat nimic dintoate astea.:]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?