Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Nu mai am fise!


Mai țineți minte când dădeam telefoane cu fise. Se prindea beculețul galben, trebuia să mai pui o fisă pentru a putea continua. Nu mai aveai, la beculețul roșu, convorbirea se oprea.

Și acum am momente când mă tot mir de vremea în care am ajuns să trăim.

Mi-amintesc și timpul când aveam celular dar nu puteam vorbi decât câte un minut, pentru ca să nu plătesc cu tot salariul acea convorbire. Era un adevărat stres să port o conversație la celular având mereu în minte factura viitoare.

Eiiii, acum, vorbim nu că am avea ceva de spus, ci pentru că “avem minute”. Pierdem minute vorbin la telefon, doar ca să nu pierdem minutele din abonament.

Îmi amintesc că de multe ori când o sunam pe soție, prima întrebare era: “De unde suni? De pe celular? Aoleu! Și încă nu-i trecut de ora 18.00! Hai închide repede!”

Și cam asta era toată convorbirea :)

Acum, o sun, doar așa, să văd dacă mai avem acasă pâine! O mai sun încă o dată, dar, am uitat ce vroiam să-i spun!

Mie mi se pare un lucru extraordinar și skype-ul!

Eu îl folosesc. Dacă “nu mai aveți minute”, dar aveți internet și o cameră web puteți vorbi fără nici o problemă cu altcineva. Cu condiția ca și celălalt să fie pe skype.

Dragilor, e mare har!

Prețuiți aceste vremuri și vorbiți între voi! Atenție însă ce vorbiți. Nu uitați psalmii, cântările de laudă și cântările duhovnicești.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Nu mai am fise!

  1. Zilele acestea radeam si eu cu sora mea..ca ne chinuiam sa facem rost de un mobil sa trimitem un mesaj cuiva. acum avem fiecare cate 2000 de mesaje in retea. Ce avanseaza lumea asta.

  2. adresa mea de Skipe vasile.bonda incearca si InternetCalls pt mine e o mare binecuvantare !

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

