Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cel mai frumos dar primit vreodată!


Am primit multe daruri în viaţă. Dar nici unul nu se poate compara cu acesta. Şi nici nu cred că voi primi vreodată vreun cadou care să se apropie cât de puţin de acesta. Nici ca frumuseţe şi nici ca valoare. Cadoul de care vorbesc este …o adevărată valoare. Nu îmi imaginez viaţa, slujirea, zilele obişnuite, zilele grele…fără acest cadou. În fiecare zi, realizez tot mai mult cât de preţios este acest cadou şi cât de binecuvântat sunt că Dumnezeu mi l-a dăruit.

Cadoul este: soţia mea: CORA.

Da, are Biblia întotdeauna dreptate. Şi are şi în Proverbe 19:14 când spune „Casa şi averea le moştenim de la părinţi, dar o nevastă pricepută este un dar de la Domnul.”

Cora este un dar de la Domnul pentru mine.

Ea este cea de care m-am îndrăgostit cu adevărat. Înţeleaptă şi chibzuită. Un pedagog extraordinar. O mamă cu suflet mare. O soţie devotată. Un prieten care îţi spune mereu adevărul în dragoste. Iubeşte Biblia. Iubeşte Biserica. Îi place Haţegul şi florile. Atunci când dăruieşte ceva cuiva, o face cu toată inima. Atunci când se roagă se roagă cu lacrimă şi suflet. Atunci când slujeşte, e ca şi când Domnul ar fi lângă ea. Ascultă cu urechea dar şi cu inima. Iubeşte Cerul şi pe Împăratul Cerului.

Şi astăzi este ziua ei.

Dar de fapt, mă simt ca şi când ar fi ziua mea. Pentru că am un cadou. Îi voi mulţumi Domnului pentru cadoul meu. E cel mai frumos şi scump cadou primit vreodată!

La mulţi ani, Cora!

pa040018.jpg

Single Post Navigation

8 thoughts on “Cel mai frumos dar primit vreodată!

  1. La multi ani,Cora!!!!!

  2. ambasadorul on said:

    multumim Ralule! Ii voi transmite Corei urarea!

  3. Cornelia on said:

    ” LA MULTI ANI !” Cora, Domnul sa te binecuvinteze impreuna cu familia.

  4. ambasadorul on said:

    tanti Cornelia, multumim!
    Domnul cu voi acolo în America şi sperăm să ne revedem cândva cu voia Domnului! Poate la Haţeg???

  5. FRATELE MIHAI on said:

    POCAITILOR,

    Azi am deschis prima data acest website si am citit mesaje extrem de valoroase. Mai ales despre cel mai frumos dar pe care l-a primit PASTORUL in viata lui.

    Am crezut ca numai sotia mea este asa, insa sunt foarte fericit sa constat ca – de fapt – ADEVARATELE SOTII DE PASTOR seamana leit !
    E si motivul pentru care ne-am legat de voi si va pretuim nespus, mai ales din pricina slujirii voastre pe ogorul Evangheliei.

    Va iubim si dorim COREI sa ramana peste ani aceiasi fiinta dedicata si sincera; puternica si vizionara; iubitoare si jertfitoare.

    Cu cele mai alese sentimente de stima si pretuire,

    FRATELE MIHAI & MAMA ANY

  6. ambasadorul on said:

    Mulţumesc frate Mihai pentru cuvintele frumoase şi încurajatoare.
    Purtăm aceaşi preţuire pentru familia d-voastră şi pentru toată slujirea pe care o faceţi pe ogorul Evangheliei. Fiţi binecuvântat de Domnul împreună cu mama Any şi întreaga familie.

  7. interesant…o sa revin

  8. …am rasfoit cateva din articolele scrise dealungul timpului si pentru ca am gasit multe interesante am hotarat sa incep sa le citesc cate un pic de la inceput. Minunate cuvinte la adresa sotiei. Domnul Isus sa va binecuvanteze intreaga casa .

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

