Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Nimic nu stă ascuns


Doar ce am citit din Scriptură în seară asta cuvintele Domnului:

Nu este nimic acoperit, care nu va fi descoperit, nici ascuns, care nu va fi cunoscut. De aceea, orice aţi spus la întuneric, va fi auzit la lumină şi orice aţi grăit la ureche, în odăiţe, va fi vestit de pe acoperişul caselor. (Luca 12:2,3)

Îţi dai seama de acest adevăr? ….

Tot ce fac în ascuns, într-o zi va fi adus la lumină în faţa tuturor.

Ce sentimente mă încearcă dacă mâine pe prima pagină a ziarelor aş afla că va fi poza mea cu toate detaliile trăirilor mele pe care numai eu le cunosc?

Cum m-aş simţi dacă pe toate posturile de TV şi radio s-ar auzi conversaţii şi cuvinte pe care le-am rostit în intimitatea camerei mele?

Imposibil de imaginat..aşa-i? Dar asta se va întâmpla.

Dar este şi o veste bună. Prima pagină din ziar încă se poate schimba! Conversaţia se poate şterge din înregistrările Divine.

Numai dacă…..încep să umblu…în LUMINĂ.

Şi sângele lui Isus Cristos, Fiul Lui, mă curăţeşte de orice păcat! Doar atunci când umblăm în Lumină!

Se lasă uşor întunericul nopţii peste oraş, dar eu vreau să adorm tot…. în LUMINĂ!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

