Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Sora Viorica N


M-am întors de la Spital şi scriu cu lacrimi în ochi această scurtă postare.

Am vizitat-o din nou pe sora Viorica N.

Este la secţia Terapie Intensivă acum.

Are 89 de ani.

S-a pocăit şi botezat la 14 ani. O viaţă de om alături de Domnul. La primul botez din Haţeg avea doar câţiva anişori. Ea şi sora Ana mai sunt în viaţă din cei care au fost martorii acelui prim botez.

Împreună cu fr. Samuel B. care m-a însoţit am stat lângă patul ei şi ne-am rugat, am citit din Scriptură şi am cântat.

Am citit 1 Tesaloniceni 4. Am cântat două strofe din cântarea „Isuse-al meu tovarăş scump..”

Am plâns de bucurie lângă patul ei văzând din nou dovada că viaţa trăită cu Domnul este o încântare. Atâţia ani de pocăinţă. Nu m-am putut abţine să nu o întreb dacă regretă că s-a pocăit în acele vremuri grele. S-a uitat la mine şi mi-a zâmbit. Mi-a răspus apoi apăsat: „Deloc. Deloc. L-am iubit pe Domnul şi încă îl iubesc.”

Am văzut cum moartea este învinsă! Moartea nu mai are nici o putere. Nu asupra sorei Viorica. Pentru că ea abia aşteaptă să se întâlnească cu Mântuitorul iubit. Ar vrea parcă să mai rămână un pic ca să mai poată ajunge la biserică. Dar vrea mai mult să plece. Acolo unde „tovarăşul scump” de călătorie o aşteaptă cu braţele deschise.

Sora Viorica a iubit biserica. Întotdeauna prezentă la rugăciune. Întotdeauna având un cuvânt de încurajare pentru păstori. Aceeaşi sora Viorica ne-a încurajat de pe patul de spital. Abia vorbind ne-a repetat cuvintele: „Să mergeţi cu Domnul înainte. Să nu daţi înapoi.”

Da, sora Viorica, ne ţinem strâns de Domnul şi mergem oriunde ne conduce El. Mulţumim de încurajare.

Uniţi-vă cu mine în rugăciune pentru sora Viorica. Ne rugăm ca Domnul să o poarte în braţe prin această „vale a umbrei morţii”.

Sora Viorica are 89 de ani. Eu nu am atâţia. Poate nici tu. Dar suntem la fel de aproape de moarte ca şi ea. Între noi şi moarte este doar un pas.

Îi mulţumesc Domnului că că am început săptămâna aşa.

„Fiindcă Dumnezeu nu ne-a rânduit la mânie, ci ca să căpătăm mântuirea, prin Domnul nostru Isus Cristos, care a murit pentru noi, pentru ca, fie că veghem, fie că dormim, să trăim împreună cu El” 1 Tes.5:9,10

……………………………………………………………….

UPDATE ( 10 iunie 2008 )

Sora Viorica a murit.

A ajuns Acasă!

Domnul să mângâie familia. Ne rugăm ca predicarea Evangheliei să aducă rodul pocăinţei în viaţa altora.

Single Post Navigation

One thought on “Sora Viorica N

  1. CORNELIA on said:

    FrateAdi,
    L-am vizitat pe fratele „Beton”. As fi vrut sa-l vada tot Hategul, ca sa poata intelege ce inseamna trecerea prin valea umbrei mortii in bratele Domnului Isus, Pacea care intrece orice pricepere in cele mai teribile zvarcoliri de durere, Nadejdea care nu insala, fericirea celui cu faradelegea iertata si cu pacatul acoperit, dorinta teribila de a-si vedea partenera de viata „trecuta de partea cealalta”. Sa ne rugam si pentru el si sa-i impartasim si practic dragostea!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

