Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

România – Franţa


Românii sunt poporul care se entuziasmează întotdeauna când obţin jumătate din ceea ce au visat. Poporul care priveşte lucrurile atât de mult în alb şi negru nu îşi păstrează tonul normal nici atunci când realitatea ne contrazice. Nu este în stare să vadă griul. România-Franţa 0-0. Şi, start, la spus cuvinte foarte mari pe care le-am fi declamat poate numai dacă am fi câştigat Campionatul European de fotbal. Elogii, vorbe, de fapt, fără sens. Avem un dar nebun de a ne îmbăta cu apa rece. De a vedea numai paharul plin. Egalul cu Franţa este cu semi-succes sau un semi-eşec. Depinde de unde priveşti. Dacă priveşti că ne-am baricadat în faţa careului şi ne-a fost frică să atacăm atunci vom ajunge la concluzia că este un semi-eşec. Căci Franţa a dovedit că era de bătut. Dar noi nu am vrut să o batem. Şi cu asta ne mândrim şi declamăm pe toate televiziunile faptul că am învins! Nu, ne-am învins numai pe noi. Ca de obicei..”Poporul român nu este curajos şi este lipsit de ambiţie, deoarece se poate mulţumi cu puţin. Are o capacitate de a suferi în tăcere, fără a se revoltă. Toate aceste caracteristici se găsesc în jocul echipei naţionale”,declară Ladislau Boloni pentru France Fotball în urmă cu câteva zile. sursa: Andrei Bădin

Oare a avut dreptate Boloni? Oare puteam mai mult şi nu am vrut?

Poate că „ungurul” are dreptate!

Hai România!!!!

Single Post Navigation

6 thoughts on “România – Franţa

  1. Bogdan P. on said:

    Nici noi nu am vrut, dar nici francezii… ne-am dus la euro numa sa stricam grupa asta asa faina si sa facem contra-joc…

  2. Domnul Boloni, cu tot respectul pentru cariera sa este un om care a dovedit destul de putin interesul pentru poporul roman, astfel de declaratii sunt date numai in presa straina, dumnealui fiind in conflict cu presa romana(!). Avand in vedere felul in care a tratat echipa Rapid in urma cu 2 saptamani, se poate spune ca ungurul are dreptate cand vorbeste despre roman, ca doar e ungur !

  3. ambasadorul on said:

    Mă gândesc ce se va întâmpla dacă dăm de o echipă care aplică aceeaşi strategie: contra-joc…

  4. ambasadorul on said:

    Chaos,

    şi eu am avut aceea senzaţie. Pe Boloni nu-l interesează echipele româneşti dar s-a prefăcut interesat. E o politică şi asta…

    m-aş fi bucurat să nu aibă dreptate…dar când are, are!

    Hai România!

  5. Bogdan P. on said:

    Pai analizand putin, mai avem meciuri cu Italia si Olanda. Italia are nevoie foarte mare de victorie in meciul cu Romania dupa ce a patit cu Olanda si sunt sigur ca nu o sa faca contra-joc, iar Olanda… nu e stilul ei sa joace urat, ei au un joc foarte spectaculos si o sa caute victoria in toate meciurile, chiar daca o sa aiba 6 puncte la meciul cu noi.

    In cazul in care ajungem in sferturi si intalnim o echipa care face contra-joc, avem sansa sa castigam, deoarece am aratat in campania de calificari ca putem gasi portite in apararile echipelor care se baga cu autobaza in poarta…

    Daca Piturca nu o sa schimbe nimic in jocul echipei, o sa avem sansa sa plecam cu 3 puncte acasa… 😀

    Hai Romania !

  6. tibi pop on said:

    Am vrut sa fiu realist, si inainte de meciul cu Franta am spus un 2-0 sau un 2-1 pentru Franta. Asadar, egalul a depasit asteptarile mele :).
    Franta a facut egal cu noi datorita, cum i-ati spus, anti-jocului; altfel, ne-ar fi batut.
    E adevarat, nu trebuie sa ne multumim cu putin; dar nici nu trebuie sa ne supra-estimam; de exemplu, chiar daca i-am batut o data pe olandezi, cred ca a fost un accident datorat, de data aceasta, jocului olandez.
    Sper sa ma insel. Hai Romania!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

