Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ne-am întors din tabără


Împreună cu 50 de tineri am fost la Tauţ, Arad.

Peisajul este superb acolo. Mâncarea ok.

Am avut ceva probleme cu trezirea de dimineaţă, dar un pic de apă rece pe faţă a ajutat 🙂

Tema taberei a fost: „Cum l-au cunoscut ei pe Dumnezeu”.

Am avut şi invitaţi care au venit seara să ne vestească Cuvântul: Dani Ciobanu, Ovidiu Măduţa, Emi Moisa, Sergiu Dobre.

Dimineaţa, după micul dejun am studiat Scriptura şi am aflat cum l-au cunoscut ei pe Dumnezeu: Nebucadneţar, Saul, şi fiul cel rispitor.

Iată şi câteva fotografii:

Single Post Navigation

One thought on “Ne-am întors din tabără

  1. Sa nu uitam de calatoria cu trenul 😀

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

