Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Copt sau fiert?


De porumb este vorba!

Iei am mâncat mult râvnitul…. porumb copt. Cred că aş putea mânca vreo două zile numai porumb copt.

Da, ai nevoie şi de apă! Îţi vine o sete după vreo trei porumbi!!! Dar bei un pahar de apă rece şi apoi o iei cu următorul „segment”. La porumbul copt am eu ocazia să-mi exersez cumpătarea şi înfrânarea poftelor 🙂

Îmi place şi cel fiert, dar nu se compară cu cel copt. Cel copt are un gust special. Îmi şi aduce aminte de primul porumb copt făcut de bunica pe plită. Şi cu apa rece din fântână..era o desfătare!!

Cel fiert îmi aduce aminte de „negustorii” de pe plaja din Constanţa care strigau: „avem porumbeeee”.

Voi pe care îl preferaţi?

Single Post Navigation

13 thoughts on “Copt sau fiert?

  1. Bogdan P. on said:

    Porumbul copt e de departe mai bun decat cel fiert, dar sa fie copt in jar, nu la cuptor 😉

  2. ambasadorul on said:

    Bogdan P,

    jarul este „esenţa”, aşa-i? De acord!
    Eu l-am copt pe o placă de aluminiu pe aragaz. Şi tot a fost bun!

  3. ambasadorul on said:

    Ştie cineva vreo altă reţetă sau alte ingrediente cu care mănâncă porumbul copt sau fiert?

  4. Bogdan P. on said:

    Eu mancam porumbul fiert cu sare, iar cel copt il mancam cu jar 🙂 .

  5. Eu îl prefer pe cel … fiert… că numai din ăla am mâncat. Fiert, cu unt și o țâră sare sau fier cu zeamă și zahăr.

    Ce gust o avea prumbul copt?

  6. ambasadorul on said:

    Florentina,

    te roooog, încearcă şi unul copt!

  7. copt, cu unt pus pe el si cu brinza. Cel mai fain!

  8. ambasadorul on said:

    Cristina,

    voi încerca reţeta ta!
    Mulţumesc.

  9. O să încerc, cu bucurie, porumbul copt când voi merge în vizită la familie în România. Aici în Belgia, unde locuim, nu am văzut decât porumb în conservă.

    Așa că, până la anu’ sunt nevoită să îmi pun pofta-n cui. Off!

  10. II bun si porumbul din conserva. In unele tari a ajuns o extrema. In altele, o extrema este realitatea conservelor din porumb.

  11. Americanii il servesc fiert si cu unt deaupra…e foarte bun…dar eu, ca si tine il prefer pe ala pe care mi-l facea bunica mea…si nu conteaza cum. Bunica mea s-a dus la Domnul in urma cu zece ani…dar in cui in bucatarie inca am surta ei de zile bune, cind se lega la cap cu naframa si stiai…lucru sigur ca „ceva” se pune la cale…
    Pace si bucurie,
    Rodica Botan

  12. Copt pe jar la bunica in gradina……….

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

