Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cât de mult îl iubeşti pe Domnul Isus?


Am pus două întrebări unui grup de tineri?

  • Cât de mult îl iubeşti pe Domnul Isus?

Răspunsurile au fost:

„Nespus de mult”.

„Mai mult ca pe părinţii mei”.

„Enorm”.

„Nici nu am cuvinte să exprim în cuvinte cât de mult îl iubesc”.

„Foarte mult”.

A doua întrebare imediat după prima a fost:

  • Cât de mult te-ai rugat astăzi Domnului Isus?

Răspunsurile au fost:

„2 minute”

„Cred că 2,3 minute”.

„Prea puţin”.

„Cred că 5 minute”.

„Cam tot aşa, 2 minute”.

Ce părere aveţi?

Eu cred că avem cu toţii o mare problemă, care de fapt nu e nouă: îl iubim pe Domnul cu buzele, dar nu şi cu viaţa.

Viaţa mea arată uneori că-mi iubesc idolii mai mult decât îmi iubesc Creatorul şi Mântuitorul!

E vremea să ne oprim şi să ne hotărâm pe cine iubim cel mai mult!

Domnul cu voi!

Single Post Navigation

5 thoughts on “Cât de mult îl iubeşti pe Domnul Isus?

  1. Nici eu nu eram mai rugativ la varsta lor si i-L iubeam pe Domnul Isus din toata inima . Pana am aflat de listele de rugaciune de la Oradea initiate de iubitul frate Olah. Si totul s-a schimbat . Rugaciunea de mijlocire, cu numele, aduce mai mari satisfactii spirituale, in timp, decat orice alta lucrare din Biserica . Incercati si veti vedea !

  2. Fie ca Dumnezeu sa aiba mila de noi, si sa ne umple cu Duhul Sau. Suntem copiii Lui… Mostenitorii Lui… Sa fim bine incredintati ca El vrea sa ne binecuvanteze… Totul pentru Slava Sa.

  3. rapanu emilian on said:

    il iubesc mult si as face orice pentru EL

  4. fica REGELUI on said:

    🙂 imi place tare mult ce a spus Emilian, e frumos…dar asa cum spune Ambasadorul, uneori asa de mult il iubim pe Domnul Isus cu vorba, dar cand trebuie sa demonstram 😦 se lasa tacerea…
    e ceva te genul: „Te iubesc asa de mult Doamne Isuse, numai de nu mi-ai cere sa fac nimic pentru Tine, sau mai rau sa renunta la ceva…”
    Domnul sa ne dea intelepciune sa ne rugam mai mult si sa IL IUBIM CU ADEVARAT!!!

  5. Rapanu on said:

    Iisus trebuie iubit prin fapte adica sa demonstram ca Il iubim!!!Cum demonstram??Simplu!!Trebuie in primul rand sa aducem lumea la cunostinta de existenta Lui si de faptele Lui!! IAR RESTUL VA VENI SI DE LA SINE DEOARECE ITI VA INTRA IN OBISNUINTA!!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

