Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

La mulţi ani, tată!


Tata împlineşte mâine 62 ani. Nu este aici să-l pot îmbrăţişa. Este în Dorohoi unde locuieşte cu mama.

Dar îi spun şi prin această cale că îl iubesc şi îi mulţumesc pentru tot ce a făcut pentru mine.

În primul rând, îţi mulţumesc că m-ai iubit! Am simţit-o de când m-am născut.

Îţi mulţumesc că m-ai purtat pe umeri atunci când mă dureau picioarele. Îţi mulţumesc că te-ai jucat cu mine şi chiar dacă erai obosit stăteai fără să comentezi în poartă şi o făceai pe „Ducadam” în timp ce eu trăgeam şuturi în mingea cumpărată de tine şi mama.

Îţi mulţumesc pentru toţi „oamenii” pe care mi i-ai cumpărat. Nu pot renunţa la ei nici acum!

Îţi mulţumesc pentru vizitele surpriză de la şcoală doar ca să te interesezi la doamna învăţătoare sau diriginte cum mă comport şi ce note am. Mi-am dat seama că îţi pasă de mine şi mă iubeşti!

Îţi mulţumesc pentru că m-ai luat cu tine atunci când zugrăveai şi m-ai făcut ucenicul tău. Ştiu că mă mişcam încet şi nu făceam ipsosul sau varul prea bine, dar eram aşa de bucuros că sunt ucenicul tău!

Îţi mulţumesc pentru că în fiecare Duminică, tu şi mama mergeaţi la biserică şi noi veneam cu voi. V-am auzit cântând prin casă cântări spre slava Domnului. Nu te-am văzut niciodată stând acasă în timpul bisericii. Să ştii că aşa fac şi eu şi aşa îi învăţ şi pe băieţii mei.

Îţi mulţumesc că ai iubit-o pe mama. A fost unul din cele mai frumoase cadouri făcute nouă copiilor.

Îţi mulţumesc pentru deciziile pe care le-ai luat prin credinţă şi în ascultare de călăuzirea Domnului. Ţi-ai condus familia în voia lui Dumnezeu şi ne-ai învăţat să ne-ai învăţat ce înseamnă trăirea prin credinţă.

Îţi mulţumesc că în anii adolescenţei, m-ai înţeles şi ai fost un prieten pentru mine. Îmi amintesc că o dată am trântit uşa după mine şi am plecat în oraş lăsându-te să vorbeşti singur. M-ai căutat şi ai venit după mine cu dragoste şi ai stat de vorbă cu mine explicându-mi cât de mult ţii la mine.

Îţi mulţumesc pentru slujirea pastorală pe care o faci cu credincioşie. Te-am văzut cum stai în mijlocul „turmei Domnului” şi eşti alături de fraţi. Eşti o încurajare pentru mine!

Îţi mulţumesc că mă iubeşti şi acum. Îţi mulţumesc că îmi iubeşti soţia şi băieţii. Îţi mulţumesc că te rogi pentru noi şi vreau să te asigur că şi noi ne rugăm pentru „BUNU şi IA”.

Ne rugăm pentru tine şi îţi dorim LA MULŢI ANI şi SĂNĂTATE şi DOMNUL SĂ REVERSE TOATĂ BINECUVÂNTAREA DE CARE AI NEVOIE!

Single Post Navigation

11 thoughts on “La mulţi ani, tată!

  1. La multi ani tatalui tau si Domnul sa-l binecuvinteze. Frumoase cuvinte de multumire. Pacea Domnului sa fie peste intrega familie.

  2. La Multi Ani colegului de banca si de camera de la Seminarul din Bucuresti ! Am avut un timp fain impreuna mai ales cand ne faceam temele la Homiletica cu fr Talpos !
    Cu drag Vasile Bonda

  3. ambasadorul on said:

    frate Vasile,

    mulţumesc!
    Am să-i transmit colegului tău de bancă urările. Se va bucura!

  4. ambasadorul on said:

    Lia,

    mulţumesc!

    Pace şi peste familia ta!

  5. Ei…si parintii mei isi au radacinile acolo (pe langa Dorohoi).

  6. ambasadorul on said:

    Dan,

    când eram la şcoală în Dorohoi ştiam un profesor cu numele de Harabulă. Cred că era de matematică ?!

  7. L-am cunoscut pe tatal dvs.duminica fiind in misiune cu Dinu Pop de la Iasi.
    Aveti intradevar un tata deosebit,dar mai ales am vazut in el chipul pastorului smerit,a slujitorului lui Dumnezeu care nu cauta mariri ci oi ratacite pe cimpii indepartate(vorba vine eu mi-am”rupt”masina pe unde tatal dvs.isi face apostolia),a omului lui Dumnezeu care lasa tot si se lasa calauzit de Duhul Domnului.Dumnezeu sa vi-l binecuvinteze pe tata si intreaga familie!

  8. Fotografia de pe blog nu e a casei bunicilor dvs.din Tataraseni?
    Cu pacea Domnului!
    Bogdan

  9. ambasadorul on said:

    Bogdan,

    mulţumesc pentru aprecierile tale. Îl laud pe Domnul pentru părinţii mei. Tata mi-a povestit de vizita voastră acolo. A fost o adevărată încurajare pentru fraţi.

    Cred că şi tata şi eu şi noi fiecare avem nevoie de mai multă smerenie în slujirea noastră.
    EL să crească, noi să ne facem mai mici.

    Domnul cu tine!

    PS: sper să ne vedem şi „faţă în faţă”.

  10. ambasadorul on said:

    Bogdan,

    bine ai observat. Da, este casa bunicilor de la Tătărăşeni.
    Un loc special pentru mine.

  11. Abia acum ti-am vazut raspunsul,eu am fost intr-o misiune in Basarabia cu Dinu Pop si Viorel Bujoreanu de la Gura Humorului.

    A fost multa binecuvintare,am circulat de la Cahul la Giurgiulesti,am vayut bucurie in Hristos,bogatie spirituala si saracie omeneasca,dar mai ales am vazut suflete ce l-au marturisit pe El!

    Ramineti cu Domnul!
    Bogdan

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

