Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Oare reuşesc?


Vă împărtăşesc una din temerile mele actuale.

Că nu voi reuşi să-mi termin lucrarea de disertaţie pentru programul de master. A fost un program excelent pentru mine şi care m-a motivat în slujirea mea pastorală. Un program nu uşor dar foarte benefic. Mulţumesc Domnului!

Dar disertaţia trebuie terminată până în luna Decembrie.

Am nevoie de linişte pentru asta. Şi tare greu e să găseşti şi să faci linişte.

Am nevoie de cărţi şi studiu.

Am nevoie de spor la scris şi disciplină în aranjarea programului. Cred că trebuie să scriu 1000 de cuvinte zilnic ca să am şanse să termin lucrarea la timp.

Am nevoie de puterea de a spune şi NU la unele oferte, oportunităţi şi invitaţii.

Am nevoie de timp liber. Şi este foarte greu de găsit şi de făcut! Familia îmi cere timp. Biserica îmi cere timp. Blogul îmi cere timp.

Aşa că…se cere luarea unei decizii ferme şi categorice. La timpul cu familia nu vreau să renunţ.

Timpul petrecut cu familia mea de fraţi şi surori din biserica Domnului este pentru mine valoros şi nu pot renunţa la el.

Aşa că voi lua o pauză de la scrisul pe blog. Blogul îmi ia timp pentru că de fiecare dată când îl citesc sau scriu o fac în mod cât pot de serios. Vă invit să intraţi în „ambasadă” şi să vizitaţi articolele. Scrieţi comentarii dacă vreţi pentru că le voi citi şi le voi da drumul. Voi administra blogul dar nu voi mai scrie atât de des o perioadă   ( sper eu scurtă )

Can we do it?

Yes, we can!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Oare reuşesc?

  1. CORNELIA on said:

    Pot totul in Hristos care ma intareste.
    Caci puterea Lui in slabiciune e facuta desavarsita .
    Si aruncati asupra Lui toate ingrijorarile voastre ,caci El Insusi ingrijeste de voi.

    Pasii nostri calca drumuri tot mai grele,
    Mai pustii si aspre locuri intalnim,
    Dar nadejdea sfanta ne-ntareste-n ele,
    Sa avem puterea sa le biruim.

    Nu uitati ca maine-n cantec veti culege,
    Ceea ce in lacrimi azi ati semanat,
    Si abea atuncea veti putea-ntelege,
    Cat de mare-i Harul care vi s-a dat.

    Suferiti necazul, biruiti ispita,
    Mai aprinsa ruga inaltati in Sus,
    Si cantand prin chinuri, sa priviti Slavita,
    Rasplatire , care ne-o va da Isus.

    P.S…Si eu ,toata saptamana am lucrat la un portofoliu,iar maine (asa au ales formatorii) , la examen. IL chem pe Domnul cu mine si nu am nevoie de altceva.

  2. ambasadorul on said:

    Mulţumesc sora Cornelia.
    Mă voi ruga ca Domnul să vă însoţească mâine la examen!

    noapte bună!

  3. Sunt sigura ca veti termina la timp. Stiu ca Domnul nu si-a lasat niciodata copii de rusine si stiu caci cu ajutorul Domnului veti fi „mai mult decat biruitor!!!”
    Domnul sa va binecuvinteze cu tot ce aveti nevoie…

  4. ambasadorul on said:

    Simona,

    bine ai venit pe blog!

    îţi mulţumesc pentru încurajare.
    Mă bazez pe harul şi puterea Domnului.

    Domnul să fie şi cu tine!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

