Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Am câştigat un BMW seria 1


Astăzi am primit următorul mesaj pe mobil:

BRAVO!

Ai câştigat un autoturism BMW seria 1 la promoţia jocuri pentru tine. Info şi validare la departament.

tel. 0762070934

tel. 0764211704

Am sunat! Răspunde un tânăr care se prezintă ca fiind reprezentant al companiei Cosmote. Îl întreb dacă ştie să-mi explice ce este cu mesajul primit!

Îmi confirmă că sunt câştigătorul BMW-ului şi….trebuie să mă decid repede: banii sau maşina!

Îmi vine să râd!  🙂

Închid telefonul. Iar băieţii continuă să mă sune. Am sunat la adevăratul Cosmote şi mi-au confirmat că sunt apeluri abuzive! Era o capcană!

Aşa face şi diavolul. Îţi oferă „luna de pe cer” ca apoi să afli că ţi-a furat…TOTUL!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Am câştigat un BMW seria 1

  1. si eu am primit mesaj.

  2. si eu am castigat/////// cred ei asteapta banii nu multi /// taxa de prima inmatriculare taxa procesare contract etc/// 4500ron trebuie sa caut un sediu OTP si sa astept un numar de cont unde sa virez banii

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

