Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Alerg înainte


Recunosc că nu am ajuns perfect. Nu încă, dar voi ajunge! Recunosc că nu am ajuns desăvârşit în umblarea mea cu Domnul. Recunosc că nu sunt un tată perfect.  Fraţilor, nici eu nu cred că am ajuns un pastor desăvârşit. Nu sunt nici soţul ideal. Dar….
Dar…. tocmai de aceea alerg înainte şi caut în acest an să mă apropiu mai mult de desăvârşire. Îmi dau seama că pentru asta am nevoie de mai multă disciplină. Disciplină în lumea gândurilor, a faptelor, a deciziilor, a programului, a blogului, a relaţiilor.
Acesta este gândul care m-a cercetat la acest început de an. Îl găsiţi în Filipeni 3:12-21.

Vreau să ajung la premiul chemării cereşti. Vreau să mă asemăn tot mai mult cu Domnul meu Isus.
Rugaţi-vă şi pentru mine!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

