Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

George Beverly Shea împlineşte 100 de ani


De obicei nu postez duminica dar astăzi fac o excepţie. Mai ales că soarele deja a apus.

Astăzi unul din cântăreţii mei preferaţi a împlinit 100 de ani.

2177584520_3441e6b5db-shea-bev-2Este vorba despre  George Beverly Shea.

El a fost solistul de la evanghelizările lui Billy Graham.  Întotdeauna Billy Graham predica după ce George Beverly Shea cânta un solo.

Când aveam vreo 15 ani am primit o casetă audio originală cu Beverly Shea şi am ascultat-o ani de zile până s-a rupt banda. Am lipit-o cu scotch şi aşa am ascultat-o încă câţiva ani. Cred că încă mai există caseta pe undeva.

Ascultă aici cântarea „Al rugăciunii dulce ceas”. Iată aici şi un  articol despre fratele „Bev”.

La mulţi ani,  frate „Bev” şi Domnul să fie cu tine. Îţi mulţumesc pentru imnurile frumoase cântate şi înălţate înaintea Domnului!

Single Post Navigation

9 thoughts on “George Beverly Shea împlineşte 100 de ani

  1. claudiu on said:

    Domnul sa il binecuvinteze si la aceasta varsta frumoasa! Fratele George Beverly Shea este si unul dintre cantaretii mei preferati. Cantarea „Al rugaciunii dulce ceas” este o cantare pe care am invatat-o intr-o biserica mica de la tara, cu putini frati si surori. O cantam aproape in fiecare duminica cand incepea ora de rugaciune. Astazi mi-a ramas la fel de draga ca si atunci cand am auzit-o pentru prima oara. Daca imi amintesc bine, am invatat-o intr-una din bisericile tatalui tau, cea din Balinti. Ani la rand, mi-am petrecut vacanta de vara in Balinti la bunicii mei, participand in fiecare duminica la programele bisericii, iar tatal tau stie foarte bine cum impreuna cu fratii mei ne straduiam sa cantam la fiecare progarm cate o cantare. 🙂 Domnul sa il binecuvinteze si sa ii dea har si tatalui tau in slujirea pe care o face in zona aceea.
    P.S. Rugacinea mea este ca Domnul sa tezeasca in bisericile noastre acea dorinta, stinsa de ceva vreme, dupa dulcele ceas al rugaciunii, care din pacate a fost inlocuit cu cantari, cica, de „lauda si inchinare” care numai la rugaciune nu ne indeamna.

  2. ambasadorul on said:

    Claudiu,

    multe din cântările „populare” de astăzi va trebui să treacă şi testul timpului.
    nu-i aşa că nu se pot uita vacanţele de la Balinţi? Mulţumesc pentru aprecieri şi mă rog ca Domnul să ne binecuvânte părinţii!

    şi eu cred că tinerii noştri au nevoie de Cuvânt şi rugăciune. Nu de fel de fel de „trupe de întinare şi fraudă” ( vorba unui frate )

    Caludiu, te rog să-mi aminteşti pe privat despre tine….:)
    ID: condrea74

  3. Ce sa cred eu despre Billy Graham?

  4. ambasadorul on said:

    Ana,
    chiar şi Billy Graham este om! Supus slăbiciunilor. Biblia însă nu se schimbă!

  5. Ce spune biblia despre aceasta mila mai larga a lui Dumnezeu? Este adevarat acest concept sau este o erezie si o inselaciune a lui satan?Raspundeti-mi, va rog, pentru ca si eu cred aceasta si daca este cumva o inselaciune, TREBUIE sa o resping din mintea mea imediat,(este doar la acest nivel, al mintii, inca).
    Multumesc.

  6. ambasadorul on said:

    Ana,

    cât de largă este mila lui Dumnezeu?
    Biblia spune că „atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe Singurul Său Fiu, pentru ca oricine crede în El să nu piară ci să aibe viaţă veşnică”. Iată cât de mult ne-a iubit Dumnezeu! Nu putem primi îndurarea Domnului decât prin credinţa în Domnul Isus care a murit pe crucea Golgotei. Dincolo de acest perimetru al jertfei Domnului Isus nu există iertare.
    Astăzi există un curent care nu vrea să accepte adevărul biblic că este o singură cale şi un singur Mijlocitor între noi şi Dumnezeu: Isus Cristos. Se încearcă demolarea porţii strâmte pentru a putea intra şi cei care nu îl acceptă pe Domnul Isus ca Mântuitor: mormoni, musulmani, evrei, etc.
    Ana, concepţia că Dumnezeu îi va primi pe toţi cei care au fost destul de sinceri şi morali în viaţa asta este o minciună. Dumnezeu îi va primi pe TOŢI care au recunoscut că sunt păcătoşi şi că singura şansă pentru salvarea lor este Domnul Isus.
    Nici unde nu găsim în Biblie că Dumnezeu iartă şi după alte criterii.

    Domnul să fie cu tine şi te mai aştept şi cu alte întrebări sau comentarii!

  7. Intr-adevar de cand s-a instalat acest concept la nivelul mintii mele, Cristos nu a mai fost la fel de inaltat si glorificat de mine. Este ca si cum Duhul Sfant din mine s-ar fi intristat si nu l-a mai proslavit pe Fiul prin mine. Mi-am dat seama de acest lucru si am inceput sa-mi pun serioase intrebari cu privire la aceasta. Un lucru care m-a deranjat si intristat foarte tare a fost ca nu-L mai puteam marturisi pe Cristos celor nemantuiti ca fiint UNICA cale spre impacarea cu Tatal. Si asta pentru ca in mintea mea mergea si altfel, ca doar Dumnezeu este BUN, nespus de bun.
    Totul a fost progresiv (ma refer la aceptarea acestui concept) si a culminat cu respingerea lui Cristos ca singurul Mantuitor. Atunci mi-am dat seama cine-mi da tarcoale. Era chiar duhul lui anticrist. M-am infiorat si am inceput sa-L rog pe Dumnezeu sa ma ierte ca am cochetat cu acest duh dar imi era greu sa apelez la ierarea prin Cristos (doar l-am renegat, nu!?) Este infiorator sa n-ai cui sa ceri iertare de pacate. Dar Dumnezeu este credincios si mi-a venit in ajutor aseara cand m-am rugat, L-am rugat sa mustre acest duh anticristic si l-am mustrat si eu cu toata puterea. Am inceput apoi sa-L laud si sa-I multumesc Domnului meu, ISUS CRISTOS, pentru jertfa Sa, pentru ascultarea Sa de Tatal, care L-a dus pana la moarte. L-am laudat din toata inima ca in Numele Lui, Nume care este mai presus de orice NUME, avem iertare de pacate si viata vesnica. A fost extraordinar sa-L vezi pe Isus proslavit, stand la dreapta lui Dumnezeu si avand TOATA PUTEREA in cer si pe pamant!!!!
    Acum imi dau seama cat de profunde sunt cuvintele apostolului Petru: „Fiti treji si VEGHEATI! Pentru ca potrivnicul vostru, diavolul, da tarcoale ca un leu care racneste si cauta pe cine sa INGHITA. IMPOTRIVITI-VA lui TARI IN CREDINTA, stiind ca si fratii vostri in lume trec prin aceleasi suferinte ca voi.”
    Eu vreau sa ma smeresc inaintea lui Dumnezeu si inaintea oamenilor ca sa fiu pazita de harul Lui. Nu imi mai pun intrebari de genul:” Dar ce se va intampla cu cei care n-au auzit de Cristos si de mantuirea prin El?” Domnul este Drept si Bun si Sfant si Credincios si Plin de Indurare si Plin de Dragoste si Atotputernic si eu sunt nimic.
    Multumiri fie aduse lui Cristos, Rascumparatorul si Pazitorul meu!!

  8. ambasadorul on said:

    Ana,

    slăvit să fie Domnul pentru orice biruinţă din vieţile noastre.
    Orice gând trebuie să-l facem rob ascultării de Domnul.

    „Domnul dă tărie poporului Său, Domnul binecuvântează pe poporul Său cu pace”. ( Ps.29:11 )

  9. Da, Domnul sa ne pazeasca de cel rau. Dar cat depinde de noi, orice gand trebuie facut rob ascultarii de Domnul.
    Multumesc pentru confirmarea ca acest concept este o erezie ucigatoare.
    Fii binecuvantat tu si intreaga casa ta.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

