Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

O piatră de aducere aminte


După terminarea serviciului divin din seara asta, am rămas un pic la sfârşit împreună cu tinerii din biserica noastră. Motivul? Să sărbătorim un an de la botezul a patru tineri dintre noi.

img_2575img_2607Bogdi, Beni, Adelina şi Cătălin.

Vă doresc mulţi ani cu Domnul Isus pe calea aceasta îngustă!

O piatră de aducere aminte.

Nu neapărat să ne aducem aminte de noi sau de cum a fost la botezul nostru, ci să ne aducem aminte de cât de bun a fost Domnul cu noi, cu fiecare. Să ne aducem aminte de harul Său şi de faptul că suntem ceeace suntem doar datorită harului Său!

O piatră de aducere aminte că Domnul s-a îndurat şi de mine!

Am ascultat din nou mărturia lor şi cum s-au întors ei la Domnul. Apoi ne-am rugat pentru ei şi pentru cei care nu au făcut încă pasul acesta al botezului.

A fost un popas frumos şi dulce. Îmi pare rău că am pierdut doboşul 🙂

Îţi mai aminteşti cum a fost la botezul tău?

Care este cea mai frumoasă amintire în legătură cu botezul tău?

Ce anume crezi că ai pierdut pe drum?

Single Post Navigation

4 thoughts on “O piatră de aducere aminte

  1. salut, mi-ar face placere sa te intreb cate ceva.

  2. ambasadorul on said:

    Vasi,

    te rog să mă întrebi!

  3. ascultareacredintei on said:

    Cei mai frumosi

  4. ambasadorul on said:

    …dintre frumosi! 🙂

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

