Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Fratele Cristi are nevoie de rugăciune


Colegul şi prietenul meu Cristi Adavidoaiei, păstor la Brad (Hunedoara) aştepta zilele acestea să devină pentru prima dată tătic. Împreună cu soţia sa, Izabela, au plecat la Timişoara unde urma să aibe loc naşterea copilului.

Am vorbit cu el acum 10 minute şi am aflat cu tristeţe şi durere că inima copilaşului a încetat să mai bată din motive necunoscute iar Izabela este la terapie intesivă.

Cristi şi Izabaela ştiu că Dumnezeu este Suveran dar ne rugăm ca harul Domnului să le fie suficient pentru această grea încercare.

Să ne rugăm pentru ei!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Fratele Cristi are nevoie de rugăciune

  1. zilele trecute am ingropat un copilas de numai 6 anisori
    am vazut si simtit la durerea parintilor lui,
    iar sotia mea a pierdut o sarcina a celui care ar fi trebuit sa fie primul nostru copilas…
    si ma rog ca Suveranul sa ii intareasca si pe cristi si izabaela

  2. ambasadorul on said:

    Doru,

    ne rugam ca Domnul sa va dea har si sa va mangaie acum cand treceti „prin valea umbrei mortii”.
    Domnul sa fie cu voi!
    Multumesc pentru acest mesaj. Este o incurajare si pentru Cristi si sotia sa sa vada ca si altii au trecut prin astfel de momente grele.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

