Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Chiuieşti


Aseară am avut bucuria să fiu din nou alături de colegul şi prietenul meu, Aurel, la o seară de evanghelizare. Domnul ne-a dat har şi ne-am bucurat că oamenii încă mai caută să asculte Evanghelia.

Când Evanghelia este primită de păcătoşi ai toate motivele să „chiuieşti” de bucurie. Şi cerul face la fel. Interesant a fost să văd, ce nu am observat anul trecut, că înainte de Chiuieşti treci prin Rugăşeşti.

p2190037

Nu poţi să „Chiuieşti” fără să nu te „Ru-găseşti” mai întâi. Mare adevăr!

Mulţumesc Domnului pentru slujirea lui Aurel şi a familiei lui dar şi pentru ospitalitatea cu care m-au primit!

pict43921

P.S. Plăcitele „creţe” pot concura oricând cu virşli noştri.  O adevărată bunătate 🙂

p2190041

Acum trebuie să îmi strâng catrafusele şi să purced la drum…spre Haţeg!

Mă rog pentru voi şi voi pentru mine!

mult har!

Single Post Navigation

3 thoughts on “Chiuieşti

  1. SERACIN AUREL on said:

    Nu pot sa tac!…

    Nu pot sa tac … O sfanta para imi arde inima mereu
    dac-as tacea as sti ca merit sa ma alunge Dumnezeu.

    Nu pot sa tac cand Adevarul sa-l apar si sa-l spun ma vrea
    puterea lui nu-i chin nici aur s-o-ntreaca constiinta mea.

    Nu pot sa tac cand vad vrajmasul stricand Lucrarea lui Hristos
    cand vad pierind nevinovatii si-l vad razand pe mincinos.

    Nu pot sa tac vazand dreptatea calcata de-al trufiei plac
    cand vad iubirea pangarita nu pot sa tac, nu pot sa tac!

    Nu pot sa tac chiar daca inca de multi sunt socotit nebun
    stiu bine ca soseste ziua s-adevereasca tot ce spun.

    … O, n-am uitat cat pret de sange si chin am dat ca n-am tacut
    ca nu-i pe trupul meu vreo parte sa n-aiba-un semn de rani facut.

    Si n-am uitat ca poate inca urzi minciuna raul plac
    stiu Calea Golgotei … si totusi nu pot sa tac, nu pot sa tac.

    Ca de-as tacea, cumplita para a tot ce tac desi-am stiut
    mi-ar arde vesnic constiinta, si-as merita, caci am stiut.

    Si n-am sa tac, ci pan-la moarte striga-voi graiul cel ceresc
    mai greu e chinul constiintei ca orisicare chin lumesc.

    T.D.

  2. Pace! Imi place foarte mult felul in care te exprimi si cum Il marturisesti pe Dumnezeu, chiar si pe net:) De aceea o sa pun blogul tau pe lista de bloguri de pe al meu. Domnul sa te binecuvanteze!

  3. ambasadorul on said:

    Pace Ela,

    mulţumesc!
    Domnul să fie cu tine!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

