Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Fratele Tiron continuă să trăiască


p2260007Astăzi am văzut crucea cu cea mai mare cifră.

100 de ani. Se apropia de 101 (în luna mai).

A fost fratele Tiron Enăşesc.

Astăzi am fost la înmormântarea lui. Cu o zi înainte de a muri cineva l-a întrebat „ce faci?”, iar fratele Tiron a răspuns: „Mă rog”.

Frumos mod de a aştepta sfârşitul alergării.

Trebuie să plec spre biserică, aşa că închei cu Psalmul 84:4-7

Ferice de cei ce locuiesc în Casa Ta! Căci ei tot mai pot să te laude. Ferice de cei ce-şi pun tăria în Tine, în a căror inimă locuieşte încrederea. Când străbat aceştia Valea PLângerii, o prefac într-un loc plin de izvoare şi ploaia timpurie o acoperă cu binecuvântări. Ei merg din putere în putere şi se înfăţişează înaintea lui Dumnezeu în Sion.

Când pun acest post, observ că am ajuns la 100.101 de hits….

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

