Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

A şaptea seară de evanghelizare


teologiehnatiucdorin Fratele Doru Hnatiuc, pastor Biserica Baptistă „Emanuel” Oradea.

Textul biblic a fost din Luca 23:32-43.

Vreau doar să menţionez o ilustraţie de la sfârşitul mesajului. O ilustraţie despre soluţia oferită de Dumnezeu pentru salvarea noastră.

Imaginează-ţi că lumea este cuprinsă de un virus nemilos care seceră sute şi mii de vieţi de pe faţa întregului pământ. Medicii şi cercetătorii sunt disperaţi după un antidot pe care nu-l pot obţine nicicum. Dar într-un final, pe toate canalele de ştiri se anunţă că medicii au descoperit o formulă de a învinge virusul ucigător. Dacă s-ar găsi undeva cineva care ar avea sângele necontaminat de acest virus atunci s-ar putea obţine antidotul. Toţi oamenii sunt rugaţi să se prezinte la cabinetele deschise peste tot în lume pentru analizele de sânge. Te duci şi tu cu întreaga familie. Şi apoi aştepţi să afli rezultatul. După câteva minunte o echipă de medici te invită într-un birou să stea de vorbă cu tine. Şi spre surprinderea ta afli că singurul tău copil este cel al cărui sânge nu este contaminat de virus. Te bucuri enorm de vestea primită şi îi rogi pe doctori să înceapă să lucreze la obţinerea antidotului care poate salva omenirea. Numai că medicii îţi dau o altă veste: au nevoie de tot sângele fiului tău! Zâmbetul a îngheţat pe faţa ta. Cum? Tot? Asta înseamnă că-mi pierd fiul? Medicii te imploră să le dai voie cât mai repede să extragă tot sângele, pentru că este riscul ca şi fiul tău să fie contaminat. Semnezi acordul şi pleci cu ochii plini de lacrimi şi inima sfâşiată în timp ce băiatul tău strigă plângând şi speriat după tine: „tati, tati, de ce mă laşi aici? Tati, ia-mă cu tine, te rog!”.

La scurt timp, auzi cum antidotul face minuni şi oameni din toate colţurile pământului sunt salvaţi de la moarte. Echipe de medici merg din uşă în uşă să ofere antidotul salvator. Auzi că unii au refuzat antidotul pe motiv că este o prostie şi că nu se încurcă cu lucruri ieftine.

Oare cum se simte Dumnezeu când oamenii refuză antidotul care ne poate salva de moartea veşnică? Antidotul este ieftin? Deloc! Singurul Fiu al lui Dumnezeu a murit pe crucea de pe Golgota.

Single Post Navigation

10 thoughts on “A şaptea seară de evanghelizare

  1. CE IMAGINATIE DE SCENARIST AI AR TREBUI SA FACI FILM POATE ASA VOR CREDE NENOROCITII CEI MAI PUTIN CREDINCIOSI

  2. Trist dar adevarat!

  3. Anonim on said:

    Cred ca, atunci cand facem o remarca la adresa unuia care slujeste Domnului, trebuiesc cateva lucruri: sa nu comitem gresala de a analiza un cliseu, uitand sau necunoscand lucrarea pe care acest om o face de ani de zile; sa vorbim sau scriem cu umilinta, constienti, inaintea lui Dumnezeu, de ceea ce facem noi pentru El, gandindu-ne la competenta noastra spirituala; si nu in ultim rand, sa ne gandim daca varsta sau nivelul legaturii noastre cu acel slujitor ne permite sa ne adresam lui la persoana a doua singular.
    Personal, l-am ascultat de multi ani si de multe ori pe acest frate si, de fiecare data, am remarcat si m-am bucurat de harul pe care Dumnezeu i l-a dat in a aduce lumina potrivita cu adevarul Cuvantului Sfant in vorbirea dansului, iar cei prezenti in Adunari au fost cercetati.

  4. Imi cer scuze pentru faptul ca am omis sa imi trec numele si comentariul a intrat ca „Anonim”. Imi asum comentariul, nefiind de acord cu anonimatul.

  5. Am auzit des aceasta ilustratie in predici.
    O intrebare. V-ati primit premiul de la Concursul Thymos?

  6. ambasadorul on said:

    Alexandru,

    eu am auzit-o pentru prima dată. Cred că a fost folosită într-o carte de fr. Alexa Popovici.
    Nu am participat la nici un concurs! Am primit vreun premiu?
    Probabil că era de 1 aprilie 🙂

  7. Alexandrina Jurj on said:

    Cu lacrimi in ochi scriu si ma doare ca cei dragi ai mei nu vor sa primeasca acest antidot nu vor sa fie constienti de ce a facut DUMNEZEU ptr ei multumesc lui DUMNEZEU ca mia deschis ochii urechile si inima sa pot vedea si primi acest antidot

  8. ambasadorul on said:

    Alexandrina,

    continuă să mijlocești înaintea DOmnului pentru cei dragi ai tăi. Duhul Domnul va convinge mintea și inima lor.

    Domnul cu tine!

  9. jurjalexandrina on said:

    Multumesc ptr incurajare multumesc DOMNULUI ptr toti fratii si surorile dobanditi in numele lui ISUS CRISTOS multumesc DOMNULUI ptr biserica in care ma pus unde miam gasit pacea si fericirea am cautato multi ani multumesc ptr pastoru bisericii care a fost si este ptr mine un mesager de la DOMNUL multumesc ptr fam in care ma pus.Cu ani in urma rergretam acest lucru dar acum multumesc si ma rog sami deie putere rabdare si intelepciune de asta la piciorul crucii ptr fam mea stiu ca va veni o zi hotarata de EL cand cei dragi ai mei il vor recunoaste ca DOMN SI MANTUITOR al lor cand vor primi antidotul cu toata fiinta lor cand vor vedea ce minunat este EL si ca fara EL DUMNEZEU CEL VIU SI ADEVARAT nu se poate trai astept cu smerenie ziua cand voi putea vorbii si cu ei ca si cu fratii si surorile mele pana atunci ma straduiesc sal reprezint pe ISUS in toata slava lui pana cand fata mea va straluci ca si a LUI.Este greu dar este frumos gresesc de atate ori dar nu deznadajduiesc.BINECUVANTAT FIE NUMELE DOMNULUI CACI EL NEA BINECUVANTAT INTAI AMIN

  10. cioarec on said:

    ce ai face daca ramii fara

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

