Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Domnul are trebuinţă de el…


Atotputernicul. Creatorul, Împăratul are trebuinţă de un … măgăruş! Are nevoie de el nu pentru că a obosit, ci pentru că aşa a vrut El. Ar fi putut să îi scutească pe ucenici de toată această tevatură cu dezlegatul, negocierea, adusul, etc. El vrea să-l implice pe măgăruş. Domnul decide să se folosească de el. Nu este doar Dumnezeu atotputernic, ci este şi om. Un om semerit! Dumnezeu călare pe un măgăruş. donkey

Şi tu la fel ca şi mine, ai avut momente când ai crezut că nu eşti valoros, că eşti inutil, legat de nişte circumstanţe nu foarte plăcute. Ai crezut că nimănui nu-i pasă de tine şi nimeni nu ştie nici măcar unde eşti şi ce faci!

Domnul are trebuinţă de tine! Eşti valoros pentru EL!

 

Mult har îţi doresc!

Single Post Navigation

5 thoughts on “Domnul are trebuinţă de el…

  1. Asa am predicat de Florii intr-o biserica si un frate la urma mi-a reprosat : ,, no ne-ai facut magari fr pastor ” 🙂 . Eu as fi vrut sa fiu ,, cel mai privilegiat dintre magarusi ” 🙂 . Sa-L purtam pe El in lumea asta si toate uralele multimilor sa nu ni le arogam noua ci LUI , care merita toata slava , maretia si puterea in veci ! Amin !

  2. ambasadorul on said:

    Wes,

    nu mi-a reproşat deocamdată nimeni….dar poate după mesajul de seară 🙂
    Ps.32 ne avertizează să nu fim ca un cal sau ca un catâr…
    Dumnezeu a ales lucrurile slabe şi mici, ca să facă de ruşine pe cele puternice şi mari ale lumii.
    Imaginează-ţi ce invidioşi nechezau armăsarii care duceau soldaţii romani când l-au văzut pe măgăruş ducându-L pe Însuşi Creatorul!
    Numai El merită să fie onorat!

  3. mioara on said:

    „Cand Tu,ISUSE,in urale
    Treci azi spre cetate,pe drum
    Eu as dori sa ma astern pe cale,
    Si inima in palma TA sa-mi pun!

    Sa Te urmez pe drum,smerit si bland,
    Iar floarea,ce te-nvaluie-n parfum,
    Sa fie dragostea din al meu gand,
    Ce TU il curatesti si-l faci mai bun.

    Sa reinvii ca ramul de finic,
    Cand dimineata-si scalda frunza-n roua,
    Sa-mi lepad zilnic viata de om mic,
    Iar TU sa fii a mea viata noua!

    Si sa ma rup,iar TU sa calci pe mine,
    Sa zdruncini tot ce tine de pamant,
    Sa-mi iau de-acum,ISUSE,doar din TINE,
    Viata si iubire si cuvant.

    Nu vreau s-aud strigand: „OSANA, SLAVĂ”
    Pe cei ce nu ii doare nici-un pic,
    Pe-aceiasi sa ii vad cum TE condamna,
    Iar eu sa tac si sa nu spun nimic.

    Vreau sa pot sta in fata de Pilat
    Cand TE condamna,DOAMNE, ca sa mori,
    Nu vreau sa am tacerea ca pacat,
    Si la mormant sa vin apoi cu flori

    Iar dac-am ratacit intr-o multime
    Ce striga doar din buze-OSANA,SLAVA,
    Ma scoate si ma tine langa TINE
    Ca sa-mi pastrez,ISUSE, haina alba!”

  4. ambasadorul on said:

    Sora Mioara,

    mulţumesc pentru poezia atât de potrivită!
    Multă pace la toată familia!

  5. CORNELIA on said:

    Ia jugul lui Cristos pe umăr
    şi trage lîngă El arînd,
    chiar dacă sameni numa-n lacrimi
    şi umbli numai sîngerînd…
    Cristos cel Sfînt te va cunoaşte
    în sărăcie şi-n belşug,
    că mulţi au stat cu El la mese,
    dar prea puţini au tras la jug!

    Ia-I sarcina şi-o du alături
    şi simte-o apăsînd din greu,
    cum ai răspunde doar tu singur
    de tot ce are Dumnezeu.
    Cristos cel Sfînt te va cunoaşte
    odată-n cerul Lui de sus
    nu după haina ce-ai purtat-o,
    ci după sarcina ce-ai dus.

    Ia-ţi crucea ta – şi-I mergi pe urme
    tăcînd şi mulţumind ca El,
    iubeşte, roagă-te şi rabdă
    urmînd Dumnezeiescu-I Fel.
    Cristos cel Sfînt te va cunoaşte
    nu după numele ce-ţi pui,
    ci după rănile-ndurate
    sub crucea ta şi Crucea Lui.

    T Dorz

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

