Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

O mare strâmtorare


Ai fost vreodată într-un așa de mare stres și impas încât ai plâns până nu ai mai putut plânge?

David a fost acolo.

Atunci David și poporul care era cu el au ridicat glasul și au plâns până nu au mai putut plânge. David a fost în mare strâmtorare, căci poporul vorbea să-l ucidă cu pietre, pentru că toți erau amărâți în suflet, fiecare din pricina fiilor și fetelor lui.

În călătoria noastră prin viața asta, sunt situații în care îngrijorarea și frica ne cuprind ca un piton care încet, încet se încolocește în jurul gâtului și simțim că nu mai avem aer.

Ne întrebăm în astfel de momente de ce Dumnezeu lasă furtuni așa de grele să ne lovească? Cât va dura furtuna? Care este prețul?

Uneori Dumnezeu folosește furtuna pentru a ne călăuzi. Ne așezăm atât de confortabil încât nu-L mai auzim pe Domnul vorbindu-ne sau chemîndu-ne să-L urmăm. Așa că, Domnul aprinde un foc sub noi. Și încep să ne ardă călcâiele și începem să ne mișcăm și să căutăm un alt loc. În astfel de momente suntem gata să luăm decizii și să ne schimbăm direcția vieții. Alteori, Dumnezeu folosește necazurile pentru a ne proteja de ceva mult mai grav și periculos. Gândește-te la Iosif. Frații lui ai crezut că-i fac un mare rău, dar Dumnezeu era acolo să-i facă un mare bine.

Nu știu care este scopul furtunilor din viața ta, dar te îndemn să faci ce a făcut David. În cele mai cumplite momente ale vieții lui, când nici lacrimi nu mai avea să plîngă, Biblia spune

Dar, David s-a îmbărbătat, sprijinindu-se de Domnul Dumnezeul lui.

Single Post Navigation

4 thoughts on “O mare strâmtorare

  1. Sa ne sprijinim si noi pe Prezenta Lui si sa ne bazam pe caracterul Sau neschimbator.

  2. mitica on said:

    …Am primit un mesaj;–-bloguri crestine–
    curios din nastere ,fac ,din cand in cand cate o vizita …
    Ma bucur de ceea ce citesc AICI.
    Har si binecuvantare

  3. cornelia on said:

    Cand n-am raspuns la tot ce vine
    Si zilnic ma intreb mereu,
    Cand simt ca n-am speranta-n mine,
    Eu ma incred in Dumnezeu.

    Cand vad ca norii grei se-aduna
    Si uit ca exista-un curcubeu,
    Cand viata-mi este in furtuna
    Privesc spre cer, spre El mereu.

    Cand grijuri ploua cu galeata
    Ca sa inece viata mea,
    Cand barca-mi este zdruncinata,
    Il simt veghind asupra mea.

    Cand incercarea-mi pare mare
    Si noaptea parca tot mai grea,
    Cand vad ca vantul sufla tare,
    Eu stiu ca ma va proteja.

    Cand trec prin valea umbrei mortii
    Si tot in jur e numai scrum,
    Cand toti imi striga: “asa-s sortii”,
    Eu stiu ca Domnul meu e bun.

    Cand vine criza chiar de-i mare
    Si toti imi spun: “S-a terminat”,
    Tot nu ma tem, caci El e tare,
    E Domnul meu si Imparat.

    El inoieste bunatatea
    In fiecare dimineata,
    Indiferent de ce-i afara
    Furtuna, vant, cutremur, ceata.

    De sus din cer, pan’ la pamant
    Atat e a Sa bunatate,
    Ce Si-o arata neincetat,
    In tot si-n toate.

    Eu stiu ca El revarsa acum
    Eterna binecuvantare,
    Si Il slavesc, caci este bun
    Si El e Cel ce-mi da valoare

  4. ambasadorul on said:

    Cornelia,

    mulțumesc pentru poezii.

    Domnul cu dumneavoastră!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

