Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

O rugăciune pentru nevestele de păstori


La convenția baptistă de sud din America, Mary Mohler a stat alături de soțul ei și s-a rugat pentru soțiile de păstori.

Spun și eu „Amin” din toată inima mea de păstor!

Single Post Navigation

One thought on “O rugăciune pentru nevestele de păstori

  1. prieten Pizza-Hut on said:

    ambasadorule, ce mai faci? cum merge lucrarea? ce-ti face pruncu?

    scuze de prea multe intrebari, da n-am mai dat de tine de cind ne-am intilnit la Pizza Hut in Noiembrie 2007 la Bucuresti, in seara conferintei.

    sunt cu sotia la Timotei Miu, in trecere ne intoarcem la Union Univ. si-am avut nevoie sa gasduim peste noapte… Timotei si Patricia sunt foarte bine primitori de oaspeti, ma bucur sa ne reintilnim.

    ca-ntotdeauna, mult har iti doresc!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

