Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Michael tace; Sanford nu.


Michael Jackson a murit. Ni se spune că lumea este în stare de șoc și îl jelește. Eu nu am fost șocat și nici nu-l plâng prea tare.
Las morții să-și îngroape morții.

Despre un alt american vreau să scriu. Unul viu și care nu a putut tăcea. A fost considerat un bun contracandidat pentru Obama la alegerile din 2012.
Dar cu lacrimi în ochi și-a cerut iertare pentru aventura amoroasă cu o femeie din Argentina. A mărturisit în fața familiei și a colegilor minciuna în care a trăit vreme de un an.

Pentru o săptămână toată lumea a crezut că s-a pierdut prin Apalași, dar Miercurea trecută a dezvăluit unde a fost de fapt. La Maria în Argentina.

Concluzia este că am fost necredincios soţiei mele. Îi cer scuze lui Jenny şi celor patru băieţi pe care îi avem, pentru că i-am dezamăgit. Totul a început foarte inocent, cum bănuiesc că se întâmplă în astfel de cazuri, de la câteva schimburi amicale de e-mailuri. Dar în ultimul an a devenit mai mult decât o joacă. Drept consecinţă, v-am rănit pe toţi. Mi-am rănit soţia. Mi-am rănit băieţii. Mi-am rănit prietenii… o grămadă de oameni. Am greşit. Punct. Final de poveste.

Dar nu despre Sanford vreau să vorbesc, ci despre mine, despre noi.

1. Cea mai mare problemă a noastră nu este cultura postmodernă, internetul prin cablu sau circumstanțele dificile. Marea noastră problemă este ÎN noi. Fiecare din noi suntem niște potențiali păcătoși de zile mari. Samson nici nu și-a imaginat vreodată că va ajunge de râsul filistenilor. Și a ajuns!
Atenție la firea care se luptă ÎN noi.

Do not feed it! Răstignește-o!

2. Atenție la prieteniile care se pot lega foarte ușor și repede. Atenție, păstorilor pe cine consiliați și despre ce subiecte vorbiți.
Fiți gata să dați socoteală oricând de aceste discuții (private sau pe internet).
Facebook-ul este o unealtă utilă pentru a vedea prieteni sau rude pe care nu i-ai văzut de ani de zile. Dar fiți atenți la inima care este nespus de rea și ÎNȘELĂTOARE.
Păcatul îl distruge și pe republican cât și pe democrat. Păcatul nu ține seama că ești păstor sau student.

3. Păcatul are consecințe. Îți poți alege cum să păcătuiești, dar nu poți să-ți alegi și consecințele.
Păcatul nu este o chestiune privată. Rănește și pe alții. Întrebați-o pe soția lui Stanford. Pe băieții lui.

Sanford a făcut un lucru curajos și apreciabil: a recunoscut că a greșit.
În politică, asta nu se face. Onestitatea se plătește scump. Ca să reziști în politică trebuie să spui onestități false.

Când vom vedea și în România noastră, astfel de „mărturisiri” și lacrimi?
Când vom vedea un politican care se retrage din viața publică pentru că și-a înșelat nevasta și și-a rănit copiii?
Dar un păstor care se retrage din pastorală pentru că nu mai este „bărbatul unei singure neveste”?

Michael Jackson cânta odată că „cerul poate să aștepte”

Tell the angels no,
I dont wanna leave my baby alone
I dont want nobody else to hold you
Thats a chance Ill take
Baby Ill stay, heaven can wait
No, if the angels took me from this earth
I would tell them bring me back to her
Its a chance Ill take, maybe Ill stay
Heaven can wait
Youre beautiful.

Eu cred că e prea „beautiful” cerul ca să-l pierzi din cauza drăguței de „baby”.

Dacă cerul așteaptă acum, așteaptă pocăință, pentru că odată ajuns acolo…..This is it!

PS.

Iată câteva articole interesante despre pericolul și consecințele imoralității. Aici, aici, aici.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Michael tace; Sanford nu.

  1. Pingback: Cugetări (1) « România Evanghelică

  2. Vasile Bel on said:

    Lumea e socata, dar nu toti oamenii apartin lumii si acestia nu sunt socati.
    Si de ce sa fie socati? Inaintea Domnului toti oamenii au aceeasi valoare.
    In rest sa meditam la ce ne spui.

  3. Iosif Lupu on said:

    asa este….ideea e ca sunt doua exemple foarte relevante….MJ plin de faima, celebru, adulat dar…in realitate o epava o mostra a falimentului uman; dependent de analgezice, drogat, pedofil, homosexual, mai mult sau mai putin toate astea dovedite. Din negru alb, din milionar ingropat in datorii demioane de dolari…aici duce pacatul….un sfarsit tragic…in singuratate, epuizat, dependent si falit. cred ca avem multe de invatat din viata acestui om si nu trebuie tratat la capitolul ‘mortii cu mortii viii cu viii’ la fel cu nici celalat exemplu nu este unul oarecare….o marturisire (sper) sincera publica cu urme clare de regret care posibil sa ii fie rasplatita mult mai mult decat se asteapta acest domn.

  4. Rahela-Lorelay on said:

    Michel Jackson
    In timp ce am vizionat 5 min din inmormantarea lui MJ (am avut in gand de prima oara sa nu ma uit) dar tata a deschis televizorul si a deschis in timp ce fratele lui MJ spunea despre el ca a fost un rege si un idol… aceste cuvinte ma tulburasera foarte tare. Am plecat in camera alaturata si am luat Biblia si am deschis-o la AMOS si am citi din AMOS 2:4-5,,Asa vorbeste Domnul: Pentru trei nelegiuiri ale lui Iuda, ba pentru patru, nu-Mi schimb hotararea, pentru ca au nesocotit Legea Domnului si n-au pazit poruncile Lui, ci s-au lasat dusi in ratacire de idolii cei mincinosi, dupa care au umblat si parintii lor;de aceea voi trimite foc in Iuda, si va mistui palatele Ierusalimului”
    Asa suntem si noi. Asa incalcam Legea Domnului inchinandu-ne la idolii care ne duc in ratacire, care pune un zid de despartire intre noi si Dumnezeu.Am vazut multi tineri ,,crestini” care il admirau.
    Michel Jackson a fost un SIMPLU om care a ajutat niste copii dar nu s-a ajutat pe el insusi (la sensul propriu secundar).Aici ma refer ca nu a investit nimic in viata lui, in vesnicia lui.
    MJ a fost un om foarte bogat dar Cuvantul Domnului spune in LUCA 9:25,,Si ce ar folosi unuiom sa castige toata lumea, daca s-ar prapadi sau s-ar pierde pe sine insusi?”. Cu alte cuvinte ce i-ar folosi unui om sa castige toata averea daca isi p[ierde sufletul? MJ a avut bani, femei, lux…si ce a facut cu toate acestea? Cu el nu le-a luat fiindca in etapa finala (ADICA la judecata) numai sufletul merge, numai el participa, a avut 51 de ani in care si-a pregatit vesnicia, si-a pregatit locul unde va sta o vesnicie.
    Biblia spune in IOAN 1:11,, A venit la ai Sai si ai Sai nu L-au primit”. Isus a venit la noi a murit pentru noi si noi nu L-am primit.Insa MJ a venit si l-am primit cu bucurie si el nu a facut nici cel mai mic sacrificiu pentru noi…Aceasta e cel mai trist lucru.
    Isus ne iubeste si noi il respingem.El plange pentru nepasarea noastra dar noi nici ca ne pasa.Domnul sa ne ajute sa ne apropiem mai mult de EL nu de mormantul lui Michel Jackson.
    In MATEI 6:24 gasim scris,,Nimeni nu poate sluji la doi stăpâni. Căci sau va urî pe unul şi va iubi pe celălalt; sau va ţine la unul şi va nesocoti pe celălalt; nu puteţi sluji lui Dumnezeu şi lui MJ”
    Asa ca cred ca e vremea sa alegem. God bless you all…

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

