Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Concediu în familie


Bine v-am regăsit, prieteni!

Am fost plecat în concediu în perioada 10 august – 28 august. Un concediu reușit cred eu și mult așteptat.

Reușit, pentru că am fost în familie: toți 4. Elisei, mezinul a văzut lucruri cu adevarat noi pentru el.

Așteptat, pentru că aveam nevoie și pentru că știam că ne vom întâlnim cu persoane dragi de care ne era tare dor.

Pe unde am fost?

  • Sibiu ( Șelimber ) – întâlnire cu colegii de Seminar și familiile lor. Două zile speciale pentru toți care am putut participa.
  • Constanța ( Corbu ) – tabăra de vară a tinerilor din biserica noastră. 4 zile frumoase alături de acești tineri minunați. Nu am știut că ardelenii sunt așa de buni la caiac-canoe 🙂
  • Constanța ( Biserica „Sfânta Treime” ) – o reîntâlnire cu biserica copilăriei mele. Bucuros să mă întâlnesc cu atâtea fețe cunoscute.
  • Constanța ( Eforie Nord ) – 4 zile de relax cu familia.
  • Dorohoi – părinții și bunicii.  Plăcinte cu brânză, ardei copți, baclavale, porumb copt pe jăratic, casa bunicii, iazul din spatele grădinii, Raluca, bisericile de la țară cu frații pe care parcă-i cunosc de o viață. Și toate aceste experiențe trăite alături de Cora, Lucas și Elisei. Super!
  • Un popas de o noapte la Chiuiești, la colegul meu Aurel.
  • Hațeg. 28 august.

Voi reveni cu imagini și impresii mai târziu.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Concediu în familie

  1. Se fac baclavale si la Dorohoi ?

  2. ambasadorul on said:

    Alexandru,

    mama este dobrogeancă.
    Am avut la Constanța vecini turci de la care a învățat să facă baclavale.
    Secretul ei este că nu o face foarte, foarte dulce, și poți să mănânci pe săturate!

  3. Si eu am mancat multa baclava.Am locuit 15 ani in Constanta.Somn lin.

  4. ambasadorul on said:

    Noapte bună, Alex!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

