Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Așa sunt eu


Știu!

Că așa sunt și eu!

Dar, cum este Dumnezeu?

El este Sfânt.

Sfințenia Lui l-a făcut pe Daniel să i se schimbe culoarea feței. Isaia a declarat că este pierdut în fața acestei sfințenii.

Evrei 12:14 spune

Urmăriți pacea cu toți și sfințirea, fără de care nimeni nu va vedea pe Domnul.

Sfințirea în vorbire este ceea ar trebuie să urmărim mai mult. Pracă-i prea multă pălăvrăgeală și vorbărie fără rost între noi. Prea multă clevetire și prea puțină rugăciune. Prea puțin vorbim cu psalmi și cântări de laudă. Prea multe bancuri în care tăvălim teme și subiecte duhovnicești și spirituale. Dacă ne-am aminti mai des ce ne spune Mântuitorul despre vorbirea noastră:

Vă spun că, în ziua judecății, oamenii vor da socoteală de orice cuvânt nefolositor pe care-l vor fi rostit ( Matei 12:36 )

Câte cuvinte nefolositoare am rostit astăzi? Mai bine tăceam sau rosteam un psalm sau cântam o cântare.

Sfințirea în felul meu de a fi. Știind că Domnul mă cheamă să fiu sfânt, nu pot să-mi scuz cârtirea, critica răutăcioasă, certarea cu „așa sunt eu” sau „suntem oameni”. Natura omenească, firească nu trebuie scuzată. Ea trebuie demascată și osândită pe cruce! Da, așa sunt eu când sunt „normal” și firesc: plin de amărăciune, iuțime, mânie, strigături, bârfitor, plin de fel de fel de răutăți.

Dar când Duhul cel Sfânt mă umple sunt cu totul altul. Felul meu de a fi se schimbă!

Dimpotrivă, fiți buni unii cu alții, miloși și iertați-vă unul pe altul, cum v-a iertat și Dumnezeu pe voi în Cristos ( Efes.4:32 )

Tare mi-ar plăcea să fiu sfânt, Doamne, dă ca să pot fi!

Mult har tututor!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

