Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Către căutătorii de minuni


Vindecarea ologului?

Da! Este o minune!

Învierea lui Lazăr?

Da! O minune mare!

Leproși vindecați? Scurgeri de sânge? Paralitici sărind și orbi văzând? Minuni!

Dar vreau să vă spun că am văzut o mai mare minune decât acestea.

O femeie oarbă, venind în fața bisericii și începînd să cânte:

Ce mare har să poți vedea cu ochii tăi lumina,

Dar mult mai mare har tu ai când ți-e iertată vina.

Ce mare har, ce mare har,

Să ai iertată vina.

Asta minune!

Iată puterea lui Dumnezeu care întrece orice pricepere.

Să-l lauzi pe Domnul după ce te-a vindecat, este ușor! Oricine poate face asta!

Dar să-l lauzi în boala nevindecată, acolo e harul îndeajuns al lui Dumnezeu!

Să dea Domnul să vedem mai multe minuni printre noi!

Single Post Navigation

7 thoughts on “Către căutătorii de minuni

  1. stimate domn, articolul dvs deturneaza termenul de minune. intr-adevar, este admirabil cand o persoana este alaturi de Dumnezeu in situatii precum cea mentionata. dar nu asta e voia lui Dumnezeu cu privire la noi (si ma refer la boala). Biblia ne descopera ca Dumnezeu ne vrea bine, ca boala este enumerata intre blesteme si nicidecum intre binecuvantari.

  2. ambasadorul on said:

    Dragă john k,

    cred că nu eu sunt cel ce deturnează termenul „minune”. Permiteți-mi să vă spun ce înțeleg eu printr-o minune.
    Minunile sunt evenimente supraumane. Noul Testament descrie minunea în trei termeni: semne ( Matei 12:38; Ioan 20:30 ), minuni ( Fapte 2:19; Fapte 5:12; 7:36 ) și putere (Marcu 6:5). Toate aceste cuvinte le găsim în 2 Corinteni 12:12. Fiecare din aceste cuvinte descriu minunea dintr-o perspectivă diferită.

    Ați spus că Biblia ne descoperă că Dumnezeu ne vrea bine și că boala este enumerată între blesteme. Ați putea argumenta biblic?

  3. ascultareacredintei on said:

    Poate ca ar putea, folosind citate din Elifaz, Bildad sau Tofar…

    E mare lucru sa inteleaga cineva profunzimea maretiei minunilor ceresti. Cred ca nu e vorba despre fapte admirabile, ci despre ceva mult mai mult, ceva ce tine de harul lui Dumnezeu si de realitatea de a fi nascut din El, de a avea o relatie reala tata-fiu…

    Cand se vor descoperi lucrarile marete ale lui Dumnezeu, la judecata de apoi, ne vom cutremura fiintele si ne vom minuna. Oare de ce se poate folosi acest cuvant, „a (te) minuna”, asa?

  4. ascultareacredintei on said:

    Ar putea sa fie boala printre incercari?

  5. ambasadorul on said:

    ascultareacredinței,

    din păcate trăim într-o vreme a parafrazărilor. Și dacă găsești un loc de parcare la mall într-o zi aglomerată, unii vor numi asta: minune.
    Minunile sunt ceva mult, mult mai sublim și superb!

  6. Emanuel S on said:

    Nu m-am putut abtine sa nu raspund acestor ginduri scrise deautor in primul rind si apoi de catre cititori.
    Am crescut intr-o grupare de credinciosi crestini care ne-au invatat sa nu mai credem in „minuni” in sensul de lucruri supranaturale.Din pacate acest mod de gindire nu este biblic,fiindca toti credinciosii afirma ca”Dumnezeu este acelas,ieri,azi si in veci”,afirmatie biblica de altfel.Spun ca”afirma „acest adevar dar nu neaparat il si cred.Dovada sta faptul ca multi nu mai cred ca Dumnezeu,desii este acelas,nu mai actioneaza la fel cum a actionat inurma cu mii de ani.De ce gindesc foarte multi asa?;Raspunsul este simple-au fost educati sa nu mai creada.
    Eu am fost(multumesc lui Dumnezeu ca nu mai sint) unul dintre acestia.Personal am avut parte de experiente ce nu pot fii traite daca nu crezi ca Dumnezeu face si astazi minuni(in cazul meu ma refer la cel putin 4 vindecari supranaturale).
    Am facut insa un „sablon” prin care trec orice „minune” despre care aud.Aceasta pentru mine personal si nu trebuie sa fie neaparat modul altuia de-a „cerceta”ceeace aude.Aceasta s-a intimplat in urma cu vre-o 30 de ani intr-o biserica din Sibiu.Venise un frate din Ucraina care ne-a povestit o intimplare traita de dinsul si alti credinciosi deportati in Siberia din cauza credintei.El a povestit o intimplare supranaturala prin care Dumnezeu i-a izbavit dela moarte.Cind am auzit acea povestire,in mintea mea de”necredincios”in minuni am zis:”Asta-i iarasai o poveste…..la care Duhul lui Dumnezeu m-a mustrat si mi-a zis:”Tu chiar nu crezi in minuni”.Atunci am facut o promisiune de care m-am tinut restul de viata pina astazi si anume: Oride cite ori aud ceva de acest gen pun trei intrebari;
    1.S-a intimplat ceva asemanator in tmpul biblic?
    2.Se putea rezolva situatia respectiva in mod obisnuit?.
    3.A dus intimplarea respectiva in intregime la proslavirea lui Dumnezeu?.
    Daca raspunsul este la toate aceste intrebari-DA-atunci accept ca real cele auzite si dau slava lui Dumnezeu.Repet si spun ca aceasta a fost metoda mea de”filtrare” a ceeace aud ca sa stiu ce accept si ce resping,pentru ca sa nu mai fiu pus in situatia de-a lepada adevaratul impreuna cu falsul.
    Domnul sa ne intelepteasca in toate.

  7. scuze de intarziere. argumente? sigur. primul (dintr-o lunga serie)- deuteronom incepand cu 28:21

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

