Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Olimpicii hațegani


Ne-am bucurat și am slăvit pe Domnul aseară cu întreaga biserică pentru toți  copiii din biserică, tineri și studenți. În mod special ne-am amintit de cei care au decis să se îndrepte spre Cuvântul lui Dumnezeu. Copiii și tinerii care strâng cuvântul în inima lor sunt de mare preț înaintea noastră și a Domnului.

În timp ce cei mai mulți în timpul liber se holbează pe sute de fotografii banale de pe facebook sau hoinăresc prin labirintul internetului, alții se gândesc adânc la poruncile Domnului și memorează Scriptura pentru a-i ajuta să nu păcătuiască împotriva Domnului.

Am avut mai mulți copiii care au participat la Olimpiada Biblică din anul acesta. Unii au fost câștigători la faza locală și au mers mai departe, la faza pe comunitate. Eu cred că toți care au participat au fost deja câștigători și câștigați!

Acum însă vreau să vă prezint pe cele trei fete care au reprezentat Biserica Creștină Baptistă „Betleem” Hațeg la faza națională organizată la Surduc.

P9270018Debora – premiul II ( grupa mare )

Cristina – premiul III ( tineret )

Noemi – premiul I ( grupa mijlocie )

Felicitări fetelor și Domnul să fie slăvit iar Cuvântul pe care l-ați memorat să fie trăit!

Altfel pierdem cununa care nu se poate vesteji.

P9270015

Single Post Navigation

2 thoughts on “Olimpicii hațegani

  1. Noemi, Debora, Cristia, fiti binecuvantate de Domnul! Bucurati-va si Ii fiti recunoscatoare pentru harul de a iubi Cuvantul din tinerete!
    Pretuiti pe Domnul pentru harul de a fi o pilda intre tineri, si El sa va pastreze si sa va creasca in harul Sau.

  2. Cornelia on said:

    ” Cum isi va tinea tanarul curata cararea? Indreptandu-se dupa Cuvantul Tau” Psalmul 119:9

    „Cuvantul Tau, Etern Stapan,
    E mai statornic decat toate.
    A Tale-oranduiri raman
    Pe veci de veci nestramutate.

    Cuvant Slavit, doar Tu-mi esti far,
    Avant, putere si iubire
    Si scut si-alin si drum si Har,
    Spre slava si desavarsire.

    Cuvantul Tau, Isuse-n veac
    Este- Adevar si partasie,
    Cand toate pier si se desfac,
    E-n veci curata Apa vie.

    Cuvantul Tau, Duhule Sfant,
    E frumusete si putere,
    Etern si dulce crezamant,
    Spre sarbatoare si-nviere.

    Cuvant Slavit, lumina mea,
    Tu-mi cresti curat viata noua,
    Revarsa-mi zilnic peste ea,
    A prospetimii Tale roua.

    Sfant Adevar Desavarsit,
    Fii-mi toiag si scut si soare ,
    Pan-la hotarul stralucit,
    De unde-i vesnic sarbatoare.”

    T. Dorz

    Dumnezeu sa binecuvinteze pe toti participantii la concursul biblic, pe castigatoare si pe indrumatorii lor!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

