Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Sora cu falca umflată


Odată a venit la noi o soră plângând de durere de măsele și cu falca foarte umflată.

– Pocăiește-te! i-am spus. Vezi, cu ce ai păcătuit?

– Da, a mărturisit sora, l-am jignit tare pe soțul meu.

– Pocăiește-te de vorbele care le-ai spus, am îndemnat-o.

Și, în timp ce stăteam pe genunchi și sora se pocăia, deodată a sărit în picioare și s-a dus drept la oglindă.

– Mi-a trecut, mi-a trecut, a început să strige ea, nu mai am dureri și umfătura a dispărut!

Datorită pocăinței sincere Dumnezeu a putut s-o vindece. Am avut multe cazuri de acest fel.

Sunt puțini vitejii care se coboară în smerenie pe genunchi să ceară iertare și să-L primească pe Dumnezeu; să-L întâmpine și să-I pregătească loc.

Din cartea Perle și Comori, de Marcu Nichifor

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

