Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Harul lui Dumnezeu


M-am gândit la Iacov, fiul lui Isaac. A trișat. I-a furat dreptul de întâi născut fratelui său. A mințit în mod repetat. Și a trebuit să fugă în Mesopotamia.

În drum spre Haran, a ajuns într-un loc unde a trebuit să rămână peste noapte. Și are un vis. Domnul îi vorbește.

Eu sunt Domnul, Dumnezeul tatălui tău, Avraam, și Dumnezeul lui Isaac. … Iată, Eu sunt cu tine; te voi păzi pretutindeni pe unde vei merge, și te voi aduce înapoi în țara aceasta.

071212ladder

Cu ce har se apropie Dumnezeu de el. Cu ce blândețe. În loc de mustrare, Domnul îl asigură de protecția Lui.

Nu te voi părăsi.

Te înfricoșează o astfel de răbdare și dragoste. Asta înseamnă „poartă a cerurilor”. Pe când eram eu mort în greșelile și păcatele mele, Dumnezeul bogat în îndurare …. M-a iubit!

Cum să răspund unei iubiri atât de impresionante?

Să mă întorc pe partea cealaltă și să-mi continui somnul?

Ooo, nu!

Spun în același ton cu Iacov:

…atunci DOMNUL va fi Dumnezeul meu

Single Post Navigation

One thought on “Harul lui Dumnezeu

  1. Cornelia on said:

    Pe drumul vieţii, câte-odată,
    Mă văd înconjurat de îngeri…
    Şi-atunci, în noaptea-ntunecată,
    Nu simt nici crucea apăsată
    Nici rana mare din înfrângeri.

    Şi nu ştiu ce să fac în pripă,
    La zvonul lin de cete sfinte:
    Şi-n fâlfâitul de aripă
    Pe-o piatră-mi cade în risipă
    Ulei de-aducere aminte.

    Sunt clipe mai presus de fire
    Când mângâierea părintească
    Mi-atinge fruntea cu iubire,
    Şi Domnul toarnă fericire
    Din Cerul Sfânt, să mă-ntărească.

    Aici în Luz e frig afară,
    Cetatea-i plină de înfrângeri;
    Dar o numesc Betel de-aseară,
    Căci am văzut spre Cer o scară
    Şi împrejurul meu, doar îngeri.

    V. Popovici

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

