Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

La mulți ani, tata!


Azi tata împlinește 63 de ani.

Picture 297

Sunt fericit să știu că în el am un prieten. Cel mai bun prieten.

Sunt bucuros să știu că astăzi slujim împreună pe TATĂL nostru! Tata va predica Evanghelia pe valea Bașeului, iar eu pe valea Hațegului. ( mă rog și aștept ziua când voi predica Scriptura alături de el și de băieții mei ).

Tată, mă rog ca TATĂL nostru cel din ceruri să te binecuvânte cu tot ce știe EL că ai nevoie.

Te iubesc și mă rog pentru tine!

La Mulți Ani și mult har!

adi

PS: dacă Domnul va vrea, ne vedem în noiembrie!

Single Post Navigation

17 thoughts on “La mulți ani, tata!

  1. La multi ani in Domnul si cu Domnul si din partea mea!

    Fie ca Domnul sa il tina in putere spre largirea Imparatiei Sale!

    Sa fiti si voi cu Domnul!

    Bogdan Ionescu

  2. ambasadorul on said:

    Mulțumim Bogdan tare mult pentru urări!
    Domnul și cu tine!

  3. îi doresc și eu fratelui Condrea mulți ani în Domnul să aibă și de aici înainte. Domnul să îl întărească și să-l binecuvînteze cum știe mai bine.!

  4. La multi ani cu sanatate !

  5. Fie ca Domnul ISus sa ii dea sanatate si putere…
    Domnul ISus sa il binecuvanteze,,,pe el cat si pe ceilalti membri ai familiei,,

  6. ambasadorul on said:

    Andrei,

    mulțumesc și Domnul să-ți dea mult har!

  7. ambasadorul on said:

    Remo,

    îți mulțumesc!
    Multă sănătate și ție!

  8. ambasadorul on said:

    KRSY,

    Mulțumim mult pentru urări.

  9. sabrisali on said:

    La multi ani tatalui dvs. Domnul sa va binecuvinteze. Va felicit ca va iubiti tatal. Pentru ca sunt multi care nu-si respecta parintii. Eu l-am pierdut pe tatal meu pe cand aveam 14 ani, iar pe mama pe cand aveam 7 ani.

    Mult HAR!

  10. ambasadorul on said:

    sabrisali,

    Mulțumesc mult de tot. Cred că poți aduce încurajare multora care trec pe unde ai trecut tu. Au nevoie de cineva care să-i înțeleagă.
    Domnul să fie cu tine în continuare!

  11. Iosif Lupu on said:

    Multa sanatate si har in slujire. O singura data l-am auzit predicand pe pastorul Condrea ,la Simeria. Va doresc la amandoi binecuvantari. La multi ani!!!

  12. ambasadorul on said:

    Mulțumesc, Iosif.
    Domnul cu tine!

  13. Domnul sa il binecuvinteze cu ceare El mai bun pentru Dansul:) Domnul sa va binecuvinteze pe toti
    Har Si Pace!!!

  14. Heeei, fratele Condrea, mi-e dor de el! Ce-a mai albit, si ce bine-i sta inconjurat de nepoti! Privirea tot ii tradeaza personalitatea puternica si hotarata in tot ce face! Transmite-i salutari din partea mea, daca nu m-o fi uitat.. Transmite-i din partea mea un „Hristos a inviat!”

  15. ambasadorul on said:

    Corneliu,

    mulțumesc pentru urări. Săptămâna viitoare voi merge la Dorohoi și voi transmite mesajul din partea ta!
    Domnul cu tine!

  16. …minunata poza…copii care au parte de dragostea paterna ar trebui s-o pretuiasca mai mult…Chiar daca nu am avut aici un tata pe pamnt sunt fericta ca am un Tata minunat in cer, care ma iubeste atat de mult incat adat pe singurul Lui fiu ca eu sa fiu salvata…

  17. ambasadorul on said:

    Mulțumesc Carmen.
    Nimeni nu ne poate iubi ca și Tatăl nostru care este în ceruri.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

