Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Făgăduiești? poate ba sau poate da


Se aude tot mai des de divorț. Ce cuvânt urât. Un cuvânt tăios. Un cuvânt pe care nu l-am întâlnit în copilăria și tinerețea mea prin bisericile prin care am crescut. La seminar nu ne-au pregătit și nu ne-au spus că vom avea de confruntat și divorțuri.

Societatea de acum este foarte permisivă cu divorțul. Cine mai tresare la știrea că cineva a „băgat la divorț”? mai grav, că nici pe pocăiți nu-i mai trece fiorul la auzirea unei astfel de vești. E mult mai ușor să divorțezi decât era acum 50 de ani. Cultura nu numai că este permisivă cu acest păcat, dar îl și promovează ca fiind ok.

Divorțul nu începe când ameninți cu divorțul partenerul sau partenera de viață. Nu începe când îl suni pe avocat. Divorțul începe în minte! Când căsătorit fiind, începi să clocești întrebări de genul: cum ar fi dacă aș divorța? Ce consecințe aș îndura? Mi-ar fi mai bine? Ce cunoscuți și prieteni am și sunt divorțați? Dacă ai contemplat astfel de întrebări, ești pe drumul care duce spre divorț! Drum periculos! Robește aceste gânduri ascultării de Domnul! Ca să eviți divorțul trebuie să înțelegi cum privește Dumnezeu la divorț. Ca să eviți divorțul trebuie să cultivi o relație frumoasă cu tovarășul sau tovarășa ta de viață! Nu-ți pângării mintea cu știrile din lumea noastră. Lasă Cuvântul să locuiască din belșug în tine. Citește Biblia cu soțul, cu soția. Rugați-vă împreună! Dormiți împreună! Împăcați-vă cât mai repede! Nici nu vă gândiți la d…..! Acest cuvânt la mine în dicționar nu există. L-am tăiat cu ani de zile în urmă! Copiii mei știu asta!

Divorțul este o urâciune în ochii lui Dumnezeu. Dumnezeu îl urăște!

Divorțul nu îl glorifică pe Domnul.

Divorțul produce răni și copiii sunt mutilați pentru toată viața.



Single Post Navigation

4 thoughts on “Făgăduiești? poate ba sau poate da

  1. Fr. Ambasador ,

    sti citi oameni divortati cu „certificat de casatorie in regula ” sint la tine in adunare , oameni care iau Cina Domnului , si tu habar nu ai de ei ?

  2. Parintii mei au divortat cand eu aveam 4 ani. Tata ii aplic mamei un tratament inuman. Bunica povestea ca tresaream deseori in somn.In tinerete era sa sa ajung o feminista convinsa ascunzandu-mi teama de o relatie de care imi era frica, si pana la varsta de 28 de nici nu vroiam sa aud de casnicie. Si acum am o mila de femeile exploatate de barbatii tirani. Am intalnit un „frate” care nu stiu de ce se mai casatorise. Isi ascundea perfect misoginismul sub pretextul ca femeia trebuie sa taca,si am inteles ca aplica si „corectii” acasa sotiei lui, dar se facea ca nu exista pentru el versetul care se refera ca barbatul trebuie sa-si iubeasca nevasta cum a iubit Domnul Isus Biserica. Sotul meu nu este crestin si cand m-am intors la Domnul carteam in inima mea in legatura cu defectele lui (ca si cum eu nu as fi aavut si eu o gramada).Dupa intalnirea cu acel „frate”, mi-am dat seama ca Dumnezeu mi-a dat un sot minunat si de atunci am vazut altefel problema…Stiu ce spune Biblia despre divort ca se admite din pricina de curvie, personal cred ca un barbat care isi bate nevasta, o ameninta cu cutitul, ba o si raneste si pune in pericol si copiii cred ca curveste cu cel rau…

  3. Citind acest articol am inteles parerea ta despre divort . E bine pentru mine sa stiu ca nu sunt singurul care crede in pastrarea legamantului casatoriei cu orice pret . Chiar cu pretul vietii.

  4. Carmen , nu te supara ca trebuie sa te corectez , insa cuvintul ” curvie ” mentionat de Domnul Isus se refera la relatie sexuala intre un barbat si o femeie , intre in barbat si alt barbat sau intre o femeie si o alta femeie . Cuvintul ” curvie ” cuprinde mai multe forme . Ceea ce ai afirmat tu este altceva .

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

