Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

La mulți ani, soției mele!


Astăzi este ziua soției mele.

De fiecare dată când este ziua ei, mă gândesc și la mine 🙂  Știu că sună egoist, dar ascultați-mă vă rog, până la capăt.

Mă gândesc cum ar fi fost viața mea fără ea. O viață în care să călătoresc singur. Ar fi fost o viață sumbră și posacă. În 2001 ne-am căsătorit și de atunci călătorim împreună în fiecare zi.

Cora este tovarășa mea. Fără ea aș fi foarte trist.

Este un bun sfătuitor. Fără ea aș fi de multe ori în derivă.

Ea este cea care mă încurajează enorm dar și cea care mă aduce cu picioarele pe pământ. Este plină de compasiune și are o inimă mare. Iubește copiii. Îi iubește și pe bătrâni la fel de mult.

Prin ea, Dumnezeu a dăltuit caracterul meu. Și cred că încă mai are de lucru.

Cora este meticuloasă. Extrem de responsabilă în lucrurile importante. Fără ea, portofelul meu ar rămâne mereu gol. Cu ea însă, portofelul nu se golește foarte repede. Știu dragi bărbați, sunt foarte „norocos” 🙂

Cora este și o noră „aproape perfectă”. Sunt convins că dacă ar exista socrii perfecți, Cora ar fi prima noră ideală. A fost o încântare pentru mine să o văd în bucătărie cu mama râzând și glumind „ca între fete”.

Mai mult ca orice, o iubesc pentru că îl iubește pe Dumnezeu din toată inima ei. O iubesc pentru că este gata să-L slujească pe Domnul cu tot ce are. O iubesc pentru că se roagă și se jertfește pentru noi. O iubesc pentru că știe să facă plăcinte cu brânză, ca la Moldova. O iubesc pentru dărnicia ei. O iubesc pentru zâmbetul ei molipsitor. O iubesc pentru că … o iubesc. Pur și simplu.

Dreptate are Scriptura când spune

Casa și averea le moștenim de la părinți, dar o nevastă pricepută este un dar de la Domnul.

Cine găsește o nevastă bună, găsește fericirea; este un har pe care-l capătă de la Domnul.

PS:

Am uitat să vă spun încă ceva despre Cora. Cunoaște din memorie data de naștere a tuturor prietenilor noștri, rudelor, cunoscuților, dușmanilor, vecinilor, colegilor de școală, păstorilor, președinților, etc. Azi dimineață mi-a amintit că tot astăzi este și ziua următoarelor persoane: Fonu Văran ( diacon în biserica noastră ), Dorin Popa ( singurul meu cumnat ) și Viluța ( membră în biserica noastră ).

Vă dorim multă binecuvântare și mulți ani alături de Domnul Isus.

 

 

Single Post Navigation

12 thoughts on “La mulți ani, soției mele!

  1. LA MULTI ANI CORA.Domnul sa-ti dea multi ani fericiti impreuna cu cei dragi ai tai.Love Feli

  2. Adi, regasesc in descrierile tale aceleasi calitati pe care le-am gasit si eu in prietena mea acum… multi ani de zile! Si ii multumesc lui Dumnezeu ca ea continua sa incante.
    Corico… o imbratisare calda… de departe… si muuuulte ganduri alese, insotite de binecuvantari ceresti si fericire, pentru tine, astazi.
    La Multi Ani!!!

  3. ambasadorul on said:

    Feli,

    Multumesc tare mult de urari care-au picat tare bine venind de la o prietena de departe… The same LOVE, Cora

  4. ambasadorul on said:

    Mimeta,
    Chiar daca de la mare distanta, am simtit intensitatea reala a tuturor gandurilor ce le-ai lasat… Multumesc ca nu uiti nici o zi speciala din viata mea, multumesc ca esti si mult mai disciplinata ca mine in a-ti transmite dragostea si incurajarile, multumesc ca-mi esti prietena de-atatia ani de zile… si cel mai special lucru ptr mine : ca faci parte dintre primele persoane care m-au condus in a-L cunoaste pe Domnul!!! Multumesc de mesaj! LOVE & HUGS, Cora

  5. „Lumina,mai multa lumina!”-GOETHE
    Acordand acestor cuvinte sensul figurativ,doresc sa-ti urez ca si de acum incolo sa emani cele de care ne-am bucurat si ne bucuram toti cei care te iubim si te apreciem: dragalasenie, gingasie, intelgere, druire, iubire, grija, intelepciune, bucurie…lumina!
    LA MULTI ANIIIIII!!!!

  6. bogdan.p17 on said:

    La multi ani Cora ! N-am avut ocazia sa ne intalnim astazi, dar iti urez aici calauzire in continuare din partea Domnului si multa intelepciune! 🙂

  7. ambasadorul on said:

    Bia,
    Sa m-ajute Domnul ca Lumina care este in mine sa-mi lumineze viata in continuare ptr a putea emana in juru-mi din caracterul Celui ce mi-a schimbat viata! Multumesc mult de mesaj si telefon ! vară-ta, Cora

  8. ambasadorul on said:

    Bogdi,
    Ai pierdut o felie de tort tare bun… Intreaba-le pe fete daca nu ma crezi 🙂 Inca n-a trecut ziua mea asa ca daca te razgandesti… mai este har…:) Multumesc mult de urarile transmise aici si spun AMIN din toata inima! Cu drag, Cora

  9. Mulţumesc pentru felia de tort (sunt diabetic!), dar … La Mulţi Ani, Doamnă! Şi, să-ţi trăiască soţul care este în stare să scrie astfel despre soţia lui!

  10. ambasadorul on said:

    Domnule Zamfir,

    bine ai venit în „ambasadă”.
    Și mulțumim pentru urări.

  11. alexandra on said:

    Domnul isus sa o binecuvanteze pe sora Cora cu cele mai frumoase si speciale binecuvantari,,,si fie ca pacea si dragostea Lui sa va umple inimile in fiekre zi a vietii,,,
    Fie ca binecuvantarea Lui sa se reverse peste fiecare membru al familiei Condreea,,,

    (PS.scuzati intarzierea urarii…)

    PACE SFANTA

  12. ambasadorul on said:

    Mulțumim mult Alexandra.

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

