Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Bătaia e ruptă din rai?


Mare agitație de când cu pumnul dat de domnul Băsescu acelui băiat. Adevăr? Trucaj? Toți își dau cu părerea. Și eu mi-am dat cu presupusul. Dar experții spun că-i trucaj. Atunci, trucaj să fie. Văd că e vremea când trebuie să ne obișnuim și cu trucajele. Vom avea din plin parte de ele în viitor.

Dacă l-ar fi lovit președintele pe acel copil, ar fi comis o mare eroare, o greșeală care trebuia asumată cu toate consecințele unui gest necontrolat.

Îmi pare rău însă să citesc comentarii de genul: și ce dacă l-a lovit? era doar un mucos de copil. Așa îi trebuie…

Știți zicala care spune: bătaia este ruptă din rai.

Din care rai este ruptă bătaia? Am Biblia deschisă în Geneza și nu găsesc nici un verset în care Adam să-i dea vreo două palme Evei pentru că a cedat în fața ispitei. Prima bătaia a fost după izgonirea din Eden, când Abel și Cain s-au bătut la câmp. Rezultatul a fost tragic.

Eu nu cred că bătaia fizică este ruptă din rai, dar cred în același timp că pedeapsa, chiar corporală, își are locul și timpul ei. Mai cred cu toată inima că cel mai mare dușman al unui părinte ( dar și al unui lider ) în creșterea și instruirea copiilor săi sunt sentimentele necontrolate. Exprimarea cu prea multă mânie va duce la creșterea lipsei de respect pentru părinți. Sentimentele necontrolate atrag lipsa de respect de la oricine.

Cu toți ne pierdem controlul uneori. Când se întâmplă acest lucru, nu trebuie să ne fie frică să ne cerem iertare și să căutăm să reparăm ce am stricat.

Ross Champbell, ne oferă o listă de condiții în care supărarea este greu de controlat. Este valabil și pentru domnii prezidențiabili 🙂

– când persoana este deprimată

– când persoana se teme.

– când persoana nu se simte bine din punct de vedere fizic.

– când persoana este obosită mental sau fizic.

– când viața spirituală a persoanei nu este sănătoasă.

Multă pace vă doresc!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

