Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Pe cine să aleg?


Alegerea președintelui este o dată la 5 ani. Dar pe Domnul Isus îl alegem sau îl respingem în fiecare zi. Astăzi unii dintre noi am ales: părtășia cu frații la biserică sau statul acasă lângă moș Nicolae; a ierta sau a ține mânia; a deschide TV-ul sau Biblia, a te ruga sau a pierde vremea.

Alegem în fiecare zi.

Am fost astăzi la sora Speranța în vizită.  Sora Speranța nu mai poate să meargă la votare și nici nu mai este interesată de exit-polluri. Ne-am rugat ca Domnul să o pregătească pentru clipa morții. Am citit Apocalipsa 20 și am cântat cântarea „Mărețul har”.

Ce bine este să-l alegi în viață pe Isus. Cu EL și alegerile de aici sunt mai ușoare.

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

