Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

„Ne-am luat din dragoste grozavă”


Sora Mali și fratele Fănel. Născuți în aceași zi din an: 28 noiembrie. Fratele a împlinit 85 de ani, sora Mali 80 de ani. Sunt căsătoriți de 63 de ani.

Se miscă încet din cauza bătrâneții și a bolilor. Dar prospețimea dialogului și a povestirilor ne-a făcut să uităm măsura timpului. Împreună cu Cora și Elisei i-am vizitat și ne-am desfătat povestind, cântînd și rugându-ne împreună.

Vă împărtășesc doar câteva momente din timpul petrecut împreună cu ei.

Frate Fănel și sora Mali, ce sfat le-ați da unor tineri proaspăt căsătoriți?

Sora Mali: Ce sfat? Le-aș spune să nu aibă dedesupturi unul față de altul. Să fie sinceri și să-și păstreze patul curat. Să se iubească unul pe altul și pe Dumnezeu.

V-ați certat vreodată?am continuat eu micul meu „interviu”.

Sigur că da! Ne-am certat. ( s-au privit unul pe altul cu dragoste )

Și care a fost metoda de împăcare?

Sora Mali răspunde: Mi-am cerut iertare chiar dacă nu eram eu cea greșită.

Ce părere aveți de divorț?

Reacția celor doi a fost instantanee și în duet: Iiiiii, vai de mine!

Fratele Fănel continuă: Cum o fi aia? Păi, ne-am luat din dragoste grozavă. Dragostea e mai tare decât moartea. Singurul divorț la care ne gândim este moartea.

Am plecat de la sora Mali și fratele Fănel, amintindu-mi de versetul din Psalmul 92:

„Cei sădiți în Casa Domnului, înverzesc în curțile Dumnezeului nostru. Ei aduc roade și la bătrânețe, sunt plini de suc și verzi, ca să arate că Domnul este drept, El, Stânca mea, în care nu este nelegiuire.”

Aaa, era să uit … să vă spun și că duminica trecută dimineața, fratele Fănel a condus mașina având-o pe sora Mali în drepta și au venit ca de obicei la biserică. Apoi, au mers și au … votat! Bravo!

„Aduc roade și la bătrânețe”

🙂

Single Post Navigation

14 thoughts on “„Ne-am luat din dragoste grozavă”

  1. MIHAI SARBU on said:

    POCAITILOR,

    CE SURPRIZA ! EXCELENT JOB !
    DUMNEZEU SA VA BINECUVINTEZE SI SA VA RASPLATEASCA.
    ASA AU TRAIT PARINTII NOSTRI
    SUNTEM MULTUMITORI LUI DUMNEZEU PENTRU EI.
    NOI AM INTRAT IN „OSTENEALA” LOR.
    SLAVA DOMNULUI !

  2. Alin Sarbu on said:

    Ei sunt cei mai buni bunici care ii poate avea cineva. Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ei ca m-au crescut si m-au invatat din Biblie inca de cand eram mic. Au fost si sunt un exemplu pentru mine si ii iubesc mult de tot. Dumnezeu sa aiba grija de ei cat timp ii va mai tine in viata!!! Va multumesc pentru vizita care le-ati facut-o!!! S-au bucurat mult!!

  3. Sunt bunicii mei si sunt mandru de ei, si multumesc Domnului pentru ei. Mam si bunu, va iubesc.

  4. ascultareacredintei on said:

    Un deosebit respect pentru acesti oameni. Modele. Slavit sa fie Domnul!

  5. Frate Adi si Cora ,Dumnezeu sa va binecuvinteze pentru ca stiti sa aveti grija de turma si sa o pastoriti minunat!
    Mami si tati sunt parinti deosebiti ,au un suflet mereu tanar si sunt multumitoare lui Dumnezeu pentru ca i-a tinut in viata pana la aceasta varsta.Ii iubesc mult de tot si le multumesc din toata inima pentru toate sacrificiile facute pentru mine si familia mea!

  6. ambasadorul on said:

    Frate Mihai,

    și noi suntem aici la Hațeg recunoscători lui Dumnezeu pentru ei.
    Bătrânii noștri reprezintă o bogăție pentru biserica noastră.

    Slăvim pe Domnul.

  7. ambasadorul on said:

    Alin,

    ești binecuvântat să ai bunici care să se roage pentru tine. I know the feeling!

    Domnul cu tine!

  8. ambasadorul on said:

    Emy,

    am să le transmit urarea ta!

    Domnul și cu tine!

  9. ambasadorul on said:

    Sora Amalia,

    Slăvim pe Domnul pentru această frumoasă vârstă. Sunt printre „cei mai tari”.
    Anii sunt o binecuvântare chiar și la bătrânețe atunci când trăiești cu Domnul!
    În astfel de vizite noi ne simțim cei mai binecuvântați!

    Mult har!

  10. Cornelia on said:

    Părinţii

    Adeseori, în clipe de tăcere,
    Când flacăra-amintirilor se-aprinde,
    Ne umple inimile de durere,
    Un dor ce fiinţa-ntreagă ne cuprinde.

    De acei ce sunt, au fost şi vor rămâne,
    Părinţii noştri dragi , dintotdeauna,
    Căci gânduri despre ei ne sunt stăpâne,
    În nopţile când ne veghează luna.

    Cum praful se aşterne pe o carte,
    Peste povestea lor se-aşează anii,
    Dar noi nu vom uita până la moarte,
    Ce mult făcut-au pentru noi, sărmanii.

    Nu cred ca vom uita întreaga viaţă,
    Cum alergau din zori şi până-n noapte,
    Ce urme-adânci li s-au brăzdat pe faţă,
    În urma alergării zbuciumate.

    Căci şi-au dorit copiii lor să fie,
    La loc înalt ,într-o viaţă lungă,
    Luptând pentru aceea bogăţie,
    La care ei nu au putut s-ajungă.

    Am vrea să fie lângă noi părinţii,
    Să-şi vadă azi nepoţii-n număr mare,
    Să-i urmărească cum le iasă dinţii,
    Şi cum fac primi paşi pe-a lor picioare.

    Părinţi, ce greu învingeţi bătrâneţea,
    Şi aşteptaţi plângând o mângâiere,
    Să vă aline Dumnezeu tristeţea,
    Şi să vă ocrotească cu putere.

    Încovoiaţi pe cârjile-nvechite,
    Abia mişcaţi slăbitele picioare,
    Voi, dragi părinţi, cu feţe-nbătrânite,
    Ce daţi cu-adevărat lumii valoare.

    Să vă dea Cerul, binecuvântare,
    Dorinţele vă fie împlinite,
    Şi Dumnezeu în Marea-I Indurare,
    Să vă dea multe zile fericite!

    I.Belciu

    P.S.: Adaug si eu , Dumnezeu sa-i binecuvinteze pe fratii in Domnul, sotii Braila!

  11. Dana Muntean on said:

    Sunt si bunicii mei, ii iubesc si ii respect. Ne-au fost mereu un exemplu pt casnicia noastra , transmitandu-ne mereu mesajul ca „in casnicia crestina poate fi raiul pe pamant!” …si…asa este! Va iubim mam si bunu…Marcel, Dana si Lois.

  12. Sunt si bunicii mei… Deja s-a scris de multe ori fraza asta 🙂 Mam si bunu sunt si au fost dintotdeauna un izvor nesecat de daruire, dragoste, blandete si intelepciune, si-au castigat respectul si admiratia doar fiind ei insisi, fara nici un efort. Imi pare rau doar ca nu i-am avut mai aproape pentru mai multa vreme, si ca atunci cand poate ar fi avut cea mai mare nevoie de sprijinul nostru… au fost singuri. Cora & Adi, stim ca ne tineti locul acolo la Hateg… ne-ati demostrat-o si de data asta.

  13. Luiza Hebel on said:

    Sunt si bunicii mei…Pot sa spun si eu asta?Am crescut cu ei aproape,s-au rugat pentru mine si pentru toti din familia mea ca niste bunici iubitori;nu au lipsit de la bucurii si necazuri, au fost langa noi ca niste bunici adevarati Asa ca,Mam’si Bunu Fanel,sa ne traiti la fel de frumos…Va iubim.Luiza

  14. ambasadorul on said:

    Luiza,

    bine ai venit!
    Da, este o ocazie specială să ai lângă tine astfel de bunici.
    Biblia spune că ar trebui să ne uităm „cu băgare de seamă la sfârșitul felului lor de viețuire” și să le urmăm credința! ( Evrei 13:7 )

    Multă sănătate și sărbători binecuvântate îți doresc ție și familie!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

