Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

A luat cocoașa ca să fie ea frumoasă


Bunicul compozitorului german Felix Mendelssohn, pe numele lui de Moses Mendelssohn, nu era un om foarte chipeș. Pe lângă faptul că era foarte scund, avea și o cocoașă. Atunci când a întâlnit o frumoasă domnișoară pe care o chema Frumtje, Moses s-a îndrăgostit de ea, dar frumoasa avea o repuldie față de aspectul lui.

Într-un târziu și-a făcut curaj să vorbească cu ea, și Moses a întrebat-o: Crezi că toate căsniciile sunt făcute în cer? Când ea a răspuns că da, Moses a continuat și i-a spus: „în cer la nașterea fiecărui băiat, Dumnezeu anunță ce fată va lua de soție. Așa că atunci când eu m-am născut, Dumnezeu mi-a spus ce fată o să fie soția mea. Dar Dumnezeu mi-a spus că viitoarea mea soție va avea cocoașă. Chiar atunci am spus Domnului: Doamne, o cocoașă la o fată ar fi o tragedie. Te rog, dă-mi mie cococașa și las-o pe ea să fie frumoasă.

Domnișoara Frumtje a devenit soția lui Moses cocoșatul.

Vă îndemn să-l ascultați pe Mendelssohn. E preferatul meu!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

