Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ce am învățat la aceste sărbători


Am învățat în primul rând că ele trec. Trec indiferent de ce faci sau nu faci. Indiferent de ce-i pe masă sau în brad, ele trec. Nu le poți opri în loc, oricât de frumoasă sau tristă este atmosfera. Ele trec și tu rămâi.

Am învățat că te poți juca cu copiii de-a Moș Crăciun și totuși să le spui adevărul despre el. Și mai ales de unde vine orice cadou pe care noi îl primim.

Am învățat că stomacul meu nu se schimbă la Crăciun. Este același stomac pe care l-am avut și în Aprilie sau Noiembrie. Mâncarea mea preferată la acest Crăciun? Cartofii copți la cuptor, brânză, slănină și ceapă roșie.

Am învățat că cele mai apreciate cadouri nu sunt și cele mai scumpe. Lucas a primit printre altele și patru pene pentru chitară. Doarme cu ele sub pernă! Iar Elisei doarme cu aceștia: 

Am învățat că mersul cu colindul poate fi un mod excelent de evanghelizare dacă nu doar se cântă, se mănâncă prăjituri și se urează „Sărbători Fericite”.  Atunci când colindul este însoțit de Cuvânt, acesta are putere și este și acolo viu și lucrător.

Am învățat de la soția mea că un brad poate să fie frumos și dacă nu este încărcat de tot felul de ghirlande.

Am învățat că oamenii când vin la biserică așteaptă Cuvânt și nu spectacol. Am încercat o evaluare a serviciilor divine din biserică, și am observat că foarte mult s-a discutat despre amvon și mesajele care sunt transmise de acolo. Se pare că avem o mare responsabilitate.

Am învățat că acestă sărbătore are de-a face cu ÎNCHINAREA înaintea Domnului. Un suflet care să fie preocupat cu mărirea lui Dumnezeu și micșorarea oricărei alte persoane sau plăceri.

Voi ce ați învățat la acest Crăciun?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Ce am învățat la aceste sărbători

  1. Iuliana on said:

    Printre mincarurile preferate ai uitat sa mentionezi „mamaliga cu compot”.
    Noi nu am uitat…”extraordinar”.

  2. ambasadorul on said:

    Iuiliana,
    🙂 🙂 🙂
    Nu am uitat-o.
    Din când în când îmi este dor de ea.
    Este nemaipomenită!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

