Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Ce vrea Dumnezeu de la mine în 2010?


Dumnezeul Scripturilor, Dumnezeu nostru este un Dumnezeu extraordinar de atent cu noi. El ne comunică foarte clar, dorința Lui, așteptările Lui față de noi, copiii Lui.

Când citesc Proverbe capitolul 3, îl văd pe Tatăl meu ceresc cum se așează lângă mine, copilul Lui, și cu toată dragostea îmi spune că în anul 2010,

El se așteaptă să-L ascult!

Fiule, nu uita învățăturile mele și păstrează în inima ta sfaturile mele.

Cum să fac asta? Citind sfaturile și învățăturile Lui. Citind Cuvântul Lui. Meditând la el, memorând Scriptura. Purtându-mi Biblia în mașină, la biserică sau la școală gata fiind să o citesc și să o păstrez în inimă.

Văzându-mă cam nedumerit, Tata Ceresc se grăbește să-mi spună și ce promisiune a pregătit pentru mine dacă-i citesc și păzesc Cuvântul:

Căci ele îți vor lungi zilele și anii vieții tale și-ți vor aduce multă pace.

Vreau o viață lungă și plină de pace? Cuvântul citit și păzit!

Îmi amintesc de sora Ana de la Silvașul de Jos, pe care am vizitat-o la sfârșitul anului trecut. Are peste 80 de ani și este încă în putere și plină de viață! De cum am intrat în camera ei, om observat că pe masa din mijlocul camerei erau doar patru lucruri: un ceas, o cutie de pastile, o pereche de ochelari și o … BIBLIE mare deschisă. Sora Ana citea din cartea Apocalipsa. S-a așezat pe scaun și mi-a spus: „fr. Adi, să-mi spuneți când pot să vă spun pe de rost psalmii pe care i-am învățat.” Și a început să recite psalm după psalm.

Superbe momente!

Am întrebat-o de când citește Biblia. Mi-a spus fără nici o ezitare că de la 13 ani, povestindu-mi că întotdeauna a avut Biblia la ea și când avea un pic de pauză de la lucrul câmpului sau de la animale, citea Biblia. Citea Scriptura.

O viață lungă plină de pace nu ți-o garantează nici un tratament exotic, ci păstrarea Cuvântului în mintea și inima ta!

Cum stai cu cititul Bibliei în anul acesta?

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

