Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Unde te simți „ca acasă”?


Am fost prin spital astăzi. Pe toate ușile era lipit un afiș cu următorul mesaj:

CONSIDERĂ SPITALUL O A DOUA CASĂ!

Cred că au glumit cei care au pus afișul!

Spitalul – a doua casă pentru mine?  Ciudată urare la început de an! Doamne ferește!

Până și cel mai grav pacient, îl tot întreabă pe domnul doctor, „Domnul doctor, când mă lăsați acasă?” Imaginați-vă că domnul doctor îi răspunde: „Păi, aici ești „ca acasă”!

Nu! Nu se potrivește de nici o culoare! Oricât de bun ar fi domnul doctor, chiar dacă mănând numai mâncare adusă de acasă, la spital nu am impresia că am ajuns la „a doua mea casă”.

Patul de la spital, seamănă uneori cu cada de acasă, dar nu-i suficient ca să mă simt „ca acasă”. Cred că a fost o încercare nereușită de a-i relaxa pe bieții oameni care umblau năuciți și derutați printre cozile de la cabinete medicale.

Sau poate numai eu am impresia asta?!?

Apropo, unde vă simțiti „ca acasă”?

Single Post Navigation

3 thoughts on “Unde te simți „ca acasă”?

  1. Numai la mine in casa ma simt „ca acasa”;mai nou,asa este!Cat despre acel afis,pe care as vrea sa-l vad si eu,cred ca nu e la locul potrivit,mai ales daca se face vorbire de spitalul hategan…..Chiar:”Doamne fereste!”

  2. ambasadorul on said:

    Sora Onorika,

    să vă fie binecuvântată întreaga CASĂ!
    Continuăm să ne rugăm!
    Salutări şi multă sănătate fratelui Drăgălin!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

