Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Pentru fetele noastre


Cred că astăzi este mai ușor să te măriți decât să te faci șoferiță. Cu carnetul de șofer te vei descurca în final. Rar am întâlnit persoane care să nu capete carnetul până la urmă. Când am avut carnetul suspendat pentru 3 luni, a trebuit să redau și examenul teoretic. Am întâlnit acolo un domn care încerca să obținul permisul a 25-a oară. Și i-a lipsit doar un punct. Era pregătit pentru al 26-lea examen.

Iată cinci lucruri prin care poți cunoaște câte ceva despre băiatul de care îți place și cu care ți-ar plăcea să te măriți:

  1. Uită-te cum conduce mașina în trafic aglomerat. Acolo, în așteptarea verdelui de la semafor începe adevăratul „el” să se vadă. Când vreun taximetrist îi taie fața atunci reacționează „el” cel veritabil. Condusul mașinii dezvăluie ceva din caracterul băieților. Atenție!
  2. Ascultă-l, dar dacă se poate fără să știe, cum vorbește cu mama lui sau bunica lui. Cască ochii și urechile larg, pentru că așa va vorbi și cu tine în câțiva ani.
  3. Studiază-l și observă cum se poartă cu cei care îl „slujesc”. Aici mă refer la tânara care vă ia comanda pentru pizza, sau băiatul care îi spală parbrizul, doamna care mătura în bloc scările, fata care servește la ghișeul de la poștă, etc.
  4. Notează pe ce vrea să cheltuie banii.
  5. Și apoi, foarte important: uită-te la prietenii lui. Știi proverbul românesc: „spune-mi cu cine te împrietenești, ca să-ți spun, cine ești”.

Cam atât, pentru acum!

Mă rog pentru voi!

Single Post Navigation

4 thoughts on “Pentru fetele noastre

  1. Si pentru baieti,
    cand asemenea sfaturi?

  2. ambasadorul on said:

    Andrei,

    stai pe fază!

  3. :)) nice pieces of advice 😉 poate punctu 6(sau mai degraba 1): uita-te cat de mult Il iubeste pe Isus si vei intelege cat de mult te va iubi pe tine. 😉

  4. Interesant. Punctul 2 nu este neaparat adevarat. Stiu si fete si baieti care inca sint legati „de casa” dupa castorie.

    Dar #1 e tare, nu m-as fi gindit. Multumesc pentru sfat. O sa-l dau fetelor mele. 🙂

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

