Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Să-ți uiți copilul


Isaia 49:15

Poate o femeie să uite copilul pe care-l alăptează și să n-aibă milă de rodul pântecelui ei? Dar chiar dacă l-ar uita, totuși Eu nu te voi uita cu nici un chip.

De cele mai multe ori, plec printre ultimii de la biserică. Aseară, am mai întârziat după terminarea serviciului divin, povestind cu câteva persoane. Apoi, mi-am strâns familia în holul bisericii, gata fiind de plecare. Elisei, fugea printre picioarele noastre și ale altora. Lucas era cu mine. Cora vorbea cu cineva. Eu am ieșit cu Lucas din biserică și ne-am îndreptat spre mașină. La mașină m-am întâlnit cu Cora. Am intrat în mașină, dar …… prea multă liniște! Asta nu e de bine! Ne-am uitat în spate și am realizat că de pe banchetă lipsește Elisei.

Cora a crezut că este cu mine. Eu am crezut că este cu ea. Și uita așa, Elisei a rămas în biserică. Am fugit înapoi și l-am găsit în brațele lui Denis, un tânăr din biserică. Elisei nu era deloc panicat și nici speriat.

Dumnezeu nu ne uită niciodată! El nu este prea distrat, prea ocupat, prea obosit ca să ne uite.

Cu nici un chip, Tata nu ne uită!

Ce bine!

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

