Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Cine sunt îngerii? – 4


În noaptea zilei când avea de gând Irod să-l înfățișeze la judecată, Petru dormea între doi ostași, legat de mâini cu două lanțuri; și niște păzitori păzeau temnița la ușă.

Și iată,

un înger al Domnului a stat lângă el pe neașteptate,

și o lumină a strălucit în temniță. Îngerul a deșteptat pe Petru, lovindu-l în coastă, și i-a zis:

Scoală-te iute!”

Lanțurile i-au căzut jos de pe mâini. ( Fapte 12:6,7 )

O altă lucrare a îngerilor este și aceea de a ne deștepta în timpul nopții.

Dumnezeu m-a binecuvântat cu un somn profund. Când dorm, dorm. Dar uneori, mă trezesc în timpul nopții. Nu mi-e sete, nu mi-e foame, nu sunt bolnav, nu-i nici un zgomot, dar eu sunt treaz. Și nu mai pot adormi imediat. Mintea mea este proaspătă.

Multă vreme am crezut că am o insomnie sau că pur și simplu trebuie să mă chinui să adorm înapoi. Credeam că mintea meu se poartă ciudat.

Nu mai cred asta acum. Studiind despre lucrarea îngerilor, am aflat că uneori ei ne trezesc din somnul nostru profund.

De ce?

Acum când scriu aceste rânduri este noapte afară. Soția și copiii dorm. Iar eu sunt treaz. M-am trezit așa dintr-o dată. Cred că în astfel de cazuri ar trebui să stăm înaintea Domnului în tăcere și să-l întrebăm:

„Ce vrei să fac? Care este mesajul Tău pentru mine? Pentru cine vrei să mă rog? Ce vrea să-mi spună Cuvântul Tău?

Îmi voi citi Biblia și mă voi ruga acum și pentru voi!

Single Post Navigation

One thought on “Cine sunt îngerii? – 4

  1. Esential on said:

    Da asa eeee….Slava LUI!!!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

