Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Wall-ul de pe facebook


Facebook m-a întrebat și astăzi: What is on your mind?

Ce este pe mintea mea?

I-am răspuns. Iată ce se afla pe mintea mea.

Facebook are un zid ( wall ). M-am gândit să-l transformăm în următoarele zile într-un „zid al plângerii„. Să transformăm acest „zid al plângerii” într-un loc în care prietenii să-și afișeze numele a 3 persoane pentru care se roagă. Bolnavi, membrii de familie nemântuiți, colegi de școală sau de servici, etc.

Am mai observat că Facebook este plin de friends. Excelent. De exemplu, eu am 121 de prieteni. Vă imaginați ce se poate întâmpla când 121 de prieteni de-ai mei se roagă pentru cele 3 persoane pentru care inima mea strigă și plânge? Și dacă nu sunt doritori să se roage alături de mine, atunci ce fel de friends sunt?

Vă mai spun iarăși, dacă doi dintre voi se învoiesc pe pământ să ceară un lucru oarecare, le va fi dat de tatăl Meu care este în ceruri. ( Matei 18:19 )

Cuvântul „se învoiesc” se poate traduce și cu simfonie. A se auzi împreună. Iată că facebook-ul este un loc în care putem veni împreună și să ne învoim să cerem ca împărăția lui Dumnezeu să se extindă tot mai mult și să mijlocim pentru mântuirea, vindecarea, eliberarea celor dragi.

Locul pentru comentarii va fi pentru cei care se angajează să mijlocească alături de mine pentru cele 3 persoane. RECENT ACTIVITY va fi plină de adevărați prieteni care se vor ruga unii pentru alții. Iar expresia Adrian and x are now friends va fi una cu adevărat așteptată și apreciată.

Să ne rugăm unii pentru alții.

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

