Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Fratele Sebi Pădurean


Am scris pe Twitter despre fratele păstor Pădurean Sebastian de la Petroșani și operația la care urma să fie supus la Institutul Parhon din capitală.

Am primit ieri acest mesaj:

Dragi frati colegi,

Cu ajutorul Bunului Dumnezeu ne-am intors acasa la Petrosani. Operatia a avut loc marti si a decurs bine. Eu sunt bine, in recuperare, ca dupa operatie. (cu o glanda minus si niste dureri de cap dupa o anestezie totala). Vreau sa va multumesc inca odata pentru rugaciunile inaltate pentru mine si familie; Dumnezeu sa va rasplateasca. Va rog sa multumiti in Numele Domnului din partea noastra tuturor fratilor si surorilor din bisericile pe care le slujiti care s-au rugat pentru noi. A fost o incurajare extraordinara sa stim ca un nr. atat de mare de frati si surori se roaga pentru noi.

Va dorim tuturor sarbatori binecuvantate impreuna cu Cel ce este Invierea si Viata.

Sebi si Carmen

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

