Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Povara unei rugăciuni


Fiecare avem poveri de dus. Unele sunt mai uşoare, altele mai grele.

Care este sursa acestor poveri?

Povara din inima mea poate fi rezultatul unui păcat sau greşeală. Este o povară a cercetării. Mâna Domnului apasă asupra mea şi nu-mi dă linişte. Duhul Sfânt lasă să simt greutatea păcatului şi a vinei. Cum scap de această povară? Prin mărturisirea păcatului înaintea lui Dumnezeu şi înaintea celor cărora le-am greşit.

Povara poate avea ca sursă o gândire negativistă sau un comportament greşit faţă de cineva. Ne putem băga singuri sub povară atunci când păstrăm amărăciune şi ciudă şi invidie în inimă faţă de o altă persoană. Ce putem face? Să iubim şi să-l lăsăm pe Domnul să se ocupe de persoana respectivă dar şi de inima noastră.

Povara pe care o simt, poate fi de la Dumnezeu. Dumnezeu doreşte să ne atragă atenţia asupra ceva pentru care trebuie să ne rugăm. Este o povară a rugăciunii. Dintr-o dată, simţi o apăsare pe inimă şi o dorinţă de a te ruga pentru cineva sau pentru o anume cauză. Dacă Dumnezeu a pus o povară a rugăciunii pe inima ta, este pentru că El vrea să te înveţe cum să iubeşti mai mult pe ceilalţi.

Neemia se roagă ca şi când ar fi avut o povară pe inimă. Şi Dumnezeu intervine în mod extraordinar.

Care este povara de pe inima ta?

Pentru cine sau pentru ce simţi o dorinţă să puternică să stai în rugăciune?

Răspunde repede la acestă nevoie. Înseamnă că Dumnezeu vrea să schimbe, să facă ceva.

Single Post Navigation

4 thoughts on “Povara unei rugăciuni

  1. carmen on said:

    adevarate, calde, pline de prietenie si minunate indemnuri…daca as asocia cuvintele de mai sus cu o imagine as descrie o mana care mangaie cu blandete un copil intristat care nu stie ce sa faca…


  2. Adi Gliga N-am meritat

    Adi Gliga Aleg sa Te urmez

  3. ambasadorul on said:

    Mulțumesc pentru linkuri, sora Carmen.

  4. cornelia on said:

    I-am cerut lui Dumnezeu să mă crească

    I-am cerut lui Dumnezeu să mă crească
    În credinţă, dragoste şi în orice har;
    Să cunosc mai mult din mântuirea Lui
    Şi să caut mai fierbinte Faţa Sa.

    El a fost Cel ce m-a învăţat să mă rog aşa
    Şi El, cred că a răspuns rugăciunii!
    Dar a făcut-o în aşa fel
    Încât aproape că m-a adus în pragul disperării.

    Am sperat că va răspunde imediat
    Cererii mele, într-un ceas binecuvântat;
    Şi că, prin puterea iubirii Lui ce constrânge
    Că va supune păcatele mele şi-mi va da odihnă.

    În loc de asta, El m-a făcut să simt
    Răutăţile ascunse ale inimii mele;
    Şi a lăsat ca puterile mânioase ale iadului
    Să-mi asalteze sufletul în orice parte a sa.

    Mai mult, părea că cu însăşi mâna Sa
    Intenţiona să agraveze necazul meu;
    A nimicit toate planurile frumoase făcute de mine,
    Mi-a uscat curcubetele şi m-a doborât.

    Doamne, de ce e aşa, am strigat tremurând,
    Vrei să urmăreşti acest vierme al Tău până la moarte?
    „În acest fel”, a răspuns Domnul,
    „Răspund rugăciunii tale pentru har şi credinţă.

    Aceste încercări lăuntrice le folosesc
    Să te eliberez de sine şi de mândrie;
    Şi să frânga planurile tale legate de bucuria pământească,
    Pentru ca să găseşti totul în Mine”.

    John Newton (1725-1807)

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

