Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

La Mulți Ani, mama.


Astăzi este ziua mamei mele. Am vorbit cu ea azi dimineață. Am întrebat-o cum se simte la 57 de ani. Mi-a răspuns citându-l pe fratele Tanța de la Cluj care a fost pe la ei: „Încă nu am ajuns să trăiesc ilegal” 🙂 Biblia spune că cei mai tari vor ajunge la 80 de ani. După 80 de ani, ești în ilegalitate 🙂

La Mulți Ani, Ia!

Când vei împlini 80 de ani, promit că am să scriu un articol mai lung 🙂

Ne rugăm în fiecare zi pentru tine și nădăjduim să ne revedem în curând.

Îți dăruiesc o dedicație muzicală:

Single Post Navigation

3 thoughts on “La Mulți Ani, mama.

  1. carmen on said:

    La multi ani! si Domnul Isus sa o binecuvanteze pe mama dumneavoastra. Va urez sa aveti multe clipe de partasie minunate alaturi de dansa. Discutiile cu mamele nu pot fi uitate niciodata…

  2. ambasadorul on said:

    Mulțumesc!

  3. La multi ani MARIA!!!!
    Stiu ca e cu intirziere, dar doar azi am gasit postarea. Domnul Isus sa va dea sanatate!
    Iuliana

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

