Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Evaluarea conducătorului


J.Oswald Sanders oferă câteva întrebări pentru a ne putea evalua potențialul de conducere:

  1. Ai biruit vreodată un obicei rău? Trebuie să fii stăpân pe tine însuți.
  2. Poți folosi dezamăgirile în mod obiectiv?
  3. Te descurci în situații dificile și delicate?
  4. Ești prea dependent de lauda sau de aprobarea altora?
  5. Te simți nestânjenit în prezența superiorilor sau a străinilor?
  6. Ai tact? Poți anticipa efectul unei afirmații înainte de a o face?
  7. Îți este ușor să-ți asumi responsabilitatea?
Single Post Navigation

3 thoughts on “Evaluarea conducătorului

  1. 1. Am biruit cîteva. Dar au apărut altele!
    2. Uneori da.
    3. Alteori ba.
    4. Nu prea. Am destulă conștiință de sine (unii îi spun orgoliu, mînie, alții self esteem) ca să mă mulțumesc cu aprecierea proprie (nu ușor de obținut, de altfel).
    5. Nu am superiori, nu am inferiori. 🙂 Trăiesc într-o inimaginabilă solidaritate umană. Superbă, dar lipsește cu desăvîrșire. Străini mi-s toți, deja am ajuns la stînjeneala… poetică.
    6. Da, dar uneori NU VREAU să îl aplic.
    7. Da, îmi asum responsabilitatea. NICIODATĂ nu e ușor.

  2. “Dacă acțiunile tale îi inspiră pe alții să viseze mai mult, să învețe mai mult, să facă mai mult și să devină mai mult, ești un conducător.” (John Quincy Adams)

  3. Cine slujeste asa cum a facut Cristos, conduce… spre Imparatia Cerurilor.

    Tocmai am dat un test psihologic la serviciu. Deocamdata sunt normal… (din punctul de vedere al celui care m-a testat).

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

