Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

36 de ani!


Atât împlinesc astăzi.

36.

Îi sunt mulțumitor Domnului pentru acești ani și pentru tot ce a îngăduit în viața mea. Sunt binecuvântat!

Mă uit la această poză și îmi aduc aminte de apostolul Pavel care spune:

„Când eram copil, vorbeam ca un copil, simțeam ca un copil, gândeam ca un copil; când m-am făcut om mare, am lepădat ce era copilăresc.”

Oare am reușit să lepăd ce era copilăresc? Cum vorbește un om mare? Cum simte? Cum gândește?

Mai am de crescut …

Iertați-mi melancolia ….

vă mulțumesc!

Single Post Navigation

27 thoughts on “36 de ani!

  1. Mima on said:

    Nu stiu daca 36 de ani sunt multi sau putini, dar sunt convinsa ca sunt ani binecuvantati. Fie ca toti anii care-ti stau inainte sa fie la fel de binecunvantati, astfel incat atunci cand te mai apuca melancolia, sa poti privi in urma cu bucurie si satisfactie.
    De aici, de departe… un calduros LA MULTI ANI! si sa ai parte de o zi speciala! (sunt sigura ca Corico are grija de assta 🙂 )

  2. MIHAI SARBU on said:

    POCAITU,

    Am vorbit cu tine, insa am uitat ce e mai important: sa multumim imrpeuna lui Dumnezeu pentru anii care ti I-a daruit pe acest pamant …
    Si pentru slujirea la care Te-a chemat …
    si pentru familia cu care Te-a binecuvantat …
    si pentru parintii care te-au adus pe lume si te-au crescut …
    si pentru socrii care te ajuta …
    si pentru toti pocaitii de la Betleem …
    si pentru …

    … pentru alte multe binecuvantari cu care a impodobit viata ta .

    La Multi Ani !
    Cu aceiasi dragoste sincera,

    Mihai & Any Sarbu

  3. sandu on said:

    Acum 2 saptamani am inplinit si eu 36 de ani . Cred ca e o varsta … interesanta .
    LA MULTI ANI !

  4. Remus on said:

    La Multi Ani ! si sa auzim de bine . Domnul sa va aibe in paza Lui .

  5. La mulţi ani!

  6. Florin H. si Gabi on said:

    Din versetul prin care ne vorbeste Domnul de o vreme, va adresam urarea: cuvinte pline de farmec sa va clocoteasca in inima si lucrarea dvs. de lauda sa va fie pentru Imparatul, prin Duhul Sfant, in fiecare zi din anii randuiti prin harul Sau…
    Multe binecuvantari, alaturi de familia pe care o iubiti si alaturi de Biserica!

  7. carmen on said:

    La multi ani! Domnul Isus sa va binecuvanteze.

  8. La multi ani!

  9. La multi ani in umblarea cu Dumnezeu.

  10. ambasadorul on said:

    Mima,

    mulţumesc mult de urări şi de încurajări.
    Domnul să fie şi cu voi!

  11. ambasadorul on said:

    Frate Mihai sora Any,
    Mulţumesc.
    Domnu-i bun, orişicând!
    Mult har!

  12. ambasadorul on said:

    Sandu,

    Mulţumesc!
    La Mulţi Ani şi să stai pocăit!

  13. ambasadorul on said:

    Frate Remus,

    mulţumesc.
    Domnul să vă aibe în pază!

  14. ambasadorul on said:

    Florin,

    îţi mulţumesc.
    Îţi doresc călăuzirea DOmnului în tot ce faci!

  15. ambasadorul on said:

    Frate Florin şi sora Gabi,

    vă mulţumesc pentru tot!
    Să vă dea Domnul tot ce ştie că aveţi nevoie!

  16. ambasadorul on said:

    Sora Carmen,

    La fel vă doresc şi eu din binecuvîntările Domnului.
    Mulţumesc!

  17. ambasadorul on said:

    Aurel,

    mulţumesc!
    Domnul cu tine!

  18. ambasadorul on said:

    ascultareacredinţei,
    mulţumesc.
    Stai pe calea îngustă alături de EL.

  19. Bogdan on said:

    Frate Adi, va doresc ca toti anii care-i mai aveti de trait sa fie la fel de binecuvantati pana acum 🙂

  20. ambasadorul on said:

    Bogdi,

    multumesc si amin!

  21. La Multi Ani!

    Dumnezeu sa te pastreze in buntatea Sa ca un viteaz la Domnului in generatia noastra.

  22. Batrinul on said:

    Cu Domnul inainte sa fiti,spre propasirea si apropierea Imparatiei Lui!

  23. ambasadorul on said:

    Mulțumesc Caius.

  24. ambasadorul on said:

    Bătrânul,

    mulțumesc mult și spun amin la urare!

  25. Laurentiu - Navodari on said:

    LA MULTI ANI ! – vere….

  26. ambasadorul on said:

    Laurențiu,

    mulțumesc mult și mă bucur că ți-ai amintit de vărul tău.
    Domnul cu voi!

  27. Anonim on said:

    La multi ani!

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

