Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Centura de siguranță


De când s-a introdus legea cu centura obligatorie, mi-am format obiceiul de a o pune de fiecare dată când mă urc la volan. Cred că de vreo două ori mi-a fost de mare ajutor ( poate chiar mi-a salvat viața ). Am avut un accident cu câțiva ani în urmă, când o mașină „serioasă”, un ARO M461, adică un imeseu, a intrat frontal în Renault meu frațuzesc și silențios. Impactul a fost atât de puternic încât bancheta din spate a mașinii a fost ruptă din tot ce o ținea la locul ei. Am avut centura de siguranță cu toate că era 5 dimineața și nimeni pe drum. Doar eu și imeseul!

Cred că centura pusă pe șofer face parte din obiceiurile bune pe care trebuie să le avem. Dacă o pui doar de frica amenzii este frustrantă și deranjantă. Am văzut unii care o pun doar de formă ( o țin cu mâna ) până trec de polițiști. Mă mir că nu s-a inventat tricoul cu centura imprimată pe el. Asta se cheamă fățărnicie. Dar dacă nu o pui, se cheamă nesupunere. Deci, singura soluție este să învățăm să ne placă centura de siguranță.

Iată un clip aici care ne poate ajuta.

Single Post Navigation

3 thoughts on “Centura de siguranță

  1. Super fain clip-ul.
    Nu ne ramane decat sa ne supunem legilor pentru ca astfel viata sa ne fie ocrotita. La fel ca in cazul Decalogului, legea aceasta nu a fost data ca sa ne ingradeasca libertatea, ci pentru a ne octoti. Cine nu intelege acest adevar, nu poate sa se bucure de libertate… adevarata libertate.

  2. MIHAI SARBU on said:

    Felicitari pentru provocare. Cineva trebuie sa inceapa in tara asta sa respecte legile (inclusiv cea cu centura). Pocaitii ar trebui sa fie primii …
    Asta cred si spun si eu. Cine calca legea va fi calcat de lege !

  3. Pingback: 10 postări în Top 100 WP (05.05.2010) « România Evanghelică

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

