Ambasadorul

"Căci mie nu mi-e ruşine de Evanghelia lui Cristos"

Un gând de dimineață


Am citit din Numeri 11. Focul Domnului. Prepelițele. Cârtirea poporului. Am observat că Domnul este enervat de cârtirile și murmurul poporului. Această cârcoteală a lui Core, Datan și Abiram este contagioasă. Mai întâi comentezi și mormăi acasă în familie, apoi la grupul de rugăciune, apoi la întâlnirile cu familiile, apoi îți exprimi protestul în adunarea generală și în curând tot poporul Domnului este cuprins de cârtire. Cârtirea este și distrugătoare. Aduce blestem peste popor.

Dar un alt lucru mi-a atras atenția. Felul tinerilor de a vorbi cu cei puși în poziție de conducere. Am observat un tânăr care este repectuos și politicos în felul în care se adresează către unul mai bătrân și în poziție de conducere. Acest respect este ceva din ce în ce mai rar, așa cum îmi atrăgea atenția un vânzător de la un magazin de piese auto după ce un tânăr a întrebat dacă are o piesă și după ce a aflat că nu are, a plecat spunând: „Mulțumesc frumos și iertați-mă că v-am deranjat!” Vânzătorul s-a uitat la mine și mi-a spus că această scenă este o raritate astăzi. Chiar dacă se cunoșteau de mult, chiar dacă au trecut prin multe împreună, chiar dacă au experimentat lucruri superbe din partea lui Dumnezeu ca și echipă, acest tânăr, Iosua, știe ce înseamnă respectul și cinstea față de alegerea lui Dumnezeu.

Un tânăr a alergat și a dat de știre lui Moise, zicând: „Eldad și Medad proorocesc în tabără.” Și Iosua, fiul lui Nun, care slujea lui Moise din tinerețea lui, a luat cuvântul și a zis: „Domnule Moise, oprește-i”. ( Num.11:27,28 )

Single Post Navigation

Acum e rândul vostru. Ce părere aveți?

